bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 I en kort periode på videregående var jeg sammen med en gutt. Det var vel den første kjærligheten for oss begge og alt var veldig fint og ikke minst spennende!! Men jeg var ung og ville oppleve mer så gjorde det slutt med han. I årene som fulgte møttes vi med jevne mellomrom som gode venner selv om jeg hadde fått meg ny type. Etterhvert ble det litt kluss for jeg fant ut at han vel aldri hadde blitt helt ferdig med meg.. Nå har vi ikke hatt kontakt på godt og vel 5 år, men vi har felles venner så jeg hører jo litt om hvordan det går med han. Innimellom savner jeg han sånn! Skulle så gjerne ha snakka med han igjen av og til.. Han har omsider kommet seg på facebook, men er det bare helt teit å ta kontakt med han der? Tenker at det er vel best å bare la det ligge...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Hvis både du og han er singel, så hvorfor ikke?
Lisjtuppa Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg var 15 år da jeg først møtte min livs kjærlighet. Var kjærester i noen måneder, før det ble slutt og vi møttes ikke på 4 år. På de årene følte jeg alltid et savn etter han og ingen andre passet for meg. Tok opp kontakten og vi begge hadde blitt mer modne og tenkt på hverandre. Vi har nå et godt forhold, forlovet og venter smått:) mitt råd er å ta kontakt!
Nullstress;) Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg møtte en gutt da jeg nettop hadde fylt 14 år. Jeg ble storm-forelsket men dette var i sommerferien og har var i min hjemby på ferie. Vi hadde litt tlf-kontakt, og møttes noen måneder etter sommerferien, da ble vi kjærester men jeg fikk ikke lov av mamma å reise til han, og han hadde ikke penger til å ta toget til meg (var 10 mil mellom oss) så det ble slutt. Jeg var ganske lei meg, men var enig i avgjørelsen. Vi hadde fremdeles tlf-kontakt i ny og ne, men ikke så veldig ofte. Han hadde kjæreste, det samme med meg. Jeg fikk et barn, og han gratulerte meg. Men hadde alltid en spesiell plass i hjertet mitt, og jeg i hans skulle det vise seg Nå bor vi sammen, har kjøpt hus, er forlovet og har et barn sammen. Han har tatt til seg min sønn fra tidligere, og vi er one big happy family Alt går, stå på og ring han <3 hva har du å tape
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå