Annikenb Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Kjøpte en til hjemme bruk:-) fikk den for ett pr dager siden, men har ikke klart og finni hjerte lyden enda:-( jeg er godt ute i uke 16, og har finni lyden fort hos både lege og jordmor tidligere:-) prøver å ikke bekymre meg. For vet det er vandelig og ikke finne den hver gang:-) magen har i det siste vært veldig har og stinn, akorat som jeg har spist alt for mye hele tiden selv om ikke jeg har spist:-P noen flere som kjenner til dette??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Vet du om morkaken ligger på forsiden? Da kan det være det som er årsaken. Alternativt kan babyen ligge klønete til for å fange opp hjertelyden. Jeg brukte lang tid på å finne hjertelyden første gang, men lærte meg etterhvert hvor jeg skulle lete og hvordan jeg skulle bevege Angelsounds doppleren. For du hører andre lyder med doppleren?
Annikenb Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2012 Ja jeg hører mange lyder, å finner hjerte lyden min med en gang:-) høyt og tydelig! Men ikke babyens:-P vet jo ikke helt hvor jeg skal lete, bare at den ligger ganske langt nede:-) har hørt at det stresser babyen å prøve for mye? Vet ikke...
Mrs. Bouquet Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Spørs litt på hvilken doppler du har og hvor flink du er å lete. Jeg har hatt babywatcher og har kunnet bruke den fra før uke 12, men ikke alltid jeg fant den.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg måtte bevege doppleren veldig sakte for å fange lyden rundt uke 16.
Annikenb Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har en baby sound, fetal doppler med display. Første gangs gravid, så har igrunn ingen erfaring med slikt:-P hvordan krem ell olje brukte dere? Og hvor mye? Har det noe å si kanskje?:-)
Hybelkanina Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kjøpte en Angel sound da jeg var gravid med første. Mulig de har blitt bedre, men den jeg har er helt elendig, og ble bare en kilde til bekymring, fant sjelden lyden. Lovet meg selv å ikke bruke den da jeg ble gravid med nr to.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kjøpte en Angel sound da jeg var gravid med første. Mulig de har blitt bedre, men den jeg har er helt elendig, og ble bare en kilde til bekymring, fant sjelden lyden. Lovet meg selv å ikke bruke den da jeg ble gravid med nr to. Jeg er superfornøyd med min Angelsounds, så det har tydeligvis skjedd forbedringer, eller så har du kjøpt en piratkopi som ikke funker som den skal. Har funnet lyden hver gang jeg har forsøkt siden uke 12 og doppleren har gitt enormt mye glede og beroligelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå