Annikenb Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 fikk den i posten for noen dager siden, kjempe glad! Vært hos både lege og jordmor å hørt hjerte lyden flere ganger:-) er snart i uke 17:-)0prøver å ikke tenke på det, vet at mange ikke finner lyden selv:-) men en liten kjedelig følelse er det jo!! Noen som kanskje har noen gode tips til meg? :-D magen min kjenner veldig har og rar i det siste også, stinn på en måte, som om jeg har spist for mye hele tiden:-P noen flere som har det slik?
Lisjtuppa Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg slet litt i starten med dopplern min, det var tidlig i svangerskapet. Måtte ligge på ryggen, smurte magen med baby olje. Måtte presse dopplern litt nedi magen og flytte den sakte for å finne hjertelyden. Når jeg hadde lært meg knepet, fant jeg den lett neste gang. Lykke til:)
valkyrien Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Kan være at babyen har lagt seg med ryggen ut mot magen din, da kan lyden være vanskelig å finne.
Musemor med tre søte små Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg slet litt i starten med dopplern min, det var tidlig i svangerskapet. Måtte ligge på ryggen, smurte magen med baby olje. Måtte presse dopplern litt nedi magen og flytte den sakte for å finne hjertelyden. Når jeg hadde lært meg knepet, fant jeg den lett neste gang. Lykke til:) Sammen her
MrsMilla Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Tipper babyen din ligger på andre sida eller noe, veldig typisk. Ikke få panikk, vent litt og prøv senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå