Gå til innhold

kjøpt meg doppler, men hører ingen ting:-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk den i posten for noen dager siden, kjempe glad! Vært hos både lege og jordmor å hørt hjerte lyden flere ganger:-) er snart i uke 17:-)0prøver å ikke tenke på det, vet at mange ikke finner lyden selv:-) men en liten kjedelig følelse er det jo!! Noen som kanskje har noen gode tips til meg? :-D magen min kjenner veldig har og rar i det siste også, stinn på en måte, som om jeg har spist for mye hele tiden:-P noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet litt i starten med dopplern min, det var tidlig i svangerskapet. Måtte ligge på ryggen, smurte magen med baby olje. Måtte presse dopplern litt nedi magen og flytte den sakte for å finne hjertelyden. Når jeg hadde lært meg knepet, fant jeg den lett neste gang. Lykke til:)

Skrevet

Kan være at babyen har lagt seg med ryggen ut mot magen din, da kan lyden være vanskelig å finne.

Skrevet

Jeg slet litt i starten med dopplern min, det var tidlig i svangerskapet. Måtte ligge på ryggen, smurte magen med baby olje. Måtte presse dopplern litt nedi magen og flytte den sakte for å finne hjertelyden. Når jeg hadde lært meg knepet, fant jeg den lett neste gang. Lykke til:)

Sammen her

Skrevet

Tipper babyen din ligger på andre sida eller noe, veldig typisk.

Ikke få panikk, vent litt og prøv senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...