Aaliyah Dana Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Jenta vår blir 1 år om ei uke. Hun har nylig begynt i barnehagen. Når enten jeg eller pappaen henter henne virker hun helt likegyldig. Ingen smil/ glede fra henne når en av oss kommer for å hente henne. Men hun virker ikke lei seg heller... det er ingen reaksjon på en måte. Før hun begynte i bhg. var hun av og til hos farmor og når vi hentet hun der gledde hun seg masse når vi kom å hente henne. En gang hoppa hun på gulvet der hun satt når vi kom for å hente henne. I bhg er det inge reaksjon engang. Er det noen her som opplever det samme med sin unge? Blir kjempe glad for svar
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Sønnen min sier av og til ha det når jeg leverer han (før han kaster seg i armene til de ansatte) og er nesten alltid likegyldig når jeg henter ham, føler meg skikkelig teit...men han er jo en glad og lykkelig gutt, trygg og fornøyd
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Når jeg henta jenta mi i barnehagen i går strakk hun faktisk armene etter ene barnehageansatte. Hun strekker også armene etter dem om morgenen. Om morgenen syns jeg det er kjempebra, det betyr at hun liker dem og liker seg i barnehagen. At hun heller vil være i barnehagen enn å være med meg hjem når jeg henter henne er jo litt sårt, men det er jo et godt tegn på at hun trivs. Klart det er mer moro å være i barnehagen meg mange å leke med, god boltreplass og masse leker enn å være hjemme med bare mamma og pappa som kanskje også har andre ting å gjøre enn å kun være med barnet (altså lage middag, husarbeid o.l.)
Aaliyah Dana Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2012 Ok takk for svar hvor gamle er deres barn? Det føles sårt når hun virker så likegyldig når vi henter henne og kanskje personale tror at hun ikke har det godt hos oss. Men ho har det helt toppers og er en lykkelig unge men det vises ikke akkurat i barnehagen. regna ikke med at hun kommer til å bli sånn.. Men klart det er jo mer spennende å være i barnehagen og leke sammen med andre barn
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Gutten min er 14 mnd, begynte i bh for en mnd siden. Tilvenning har gått greit, de sier han for det meste er blid og glad, men blir litt trist innimellom. Til vanlilg er han verdens blideste og mest fornøyde gutt (ikke tull, han smiler hele tiden).Gråter av og til når vi leverer, men ikke hver gang. Når vi henter derimot, kommer han så fort han bare kan til oss, med verdens største glis om munnen og skal rett opp på armen og ha kos. Idet vi løfter han opp vinker han til de andre, klar til å gå. Vi synes selvsagt det er kjempestas at han er så glad for å se oss, men samtidig er vi litt redde det betyr at han ikke trives så godt der. Han er litt passiv der og sitter mest og ser på de andre, har knyttet seg veldig til den ene som jobber der. Og de sier jo at han fremdeles etter mnd plutselig kan begynne å gråte, spesielt om de snakker om mamma og pappa... Jeg får jo vondt av at han kanskje ikke har det så bra der, men det varmer utrolig mye å se hvor glad han er for å se oss. På en måte hadde det vært bedre at han ville være der, for da visste jeg at han koser seg der. Hjemme vet vi jo at han har det bra. Snakk med de ansatte og hør litt om hvordan de synes det går der med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå