Gå til innhold

Er dette noe å bli sur for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt fri familie med min mamma i 5 år nå.

Nå byttet vi tlf leverandør og har ikke lengre fri familie.

Vi har nå så vi betaler faste beløp og ringer så mye vi vil.

Mamma har lite penger og syns dette fri familie var fint.

Hun er nå sur på mannen min fordi han byttet tlf abenoment for oss

Er dette noe å bli så sur for.??

Folk må jo få gjøre som man selv vil.

Skjønner jo at det er kjipt å nå måtte betale for å ringe til oss, men vi fikk billigere regninger av dette. sparer 400 pr måned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er IKKE noe å bli sur for. Så sutrete kan da ikke voksne mennesker være. At mora di har lite penger, er hennes problem. Er da vel ikke SÅ dyrt å ringe uansett...?

Skrevet
Vi har hatt fri familie med min mamma i 5 år nå. Nå byttet vi tlf leverandør og har ikke lengre fri familie. Vi har nå så vi betaler faste beløp og ringer så mye vi vil. Mamma har lite penger og syns dette fri familie var fint. Hun er nå sur på mannen min fordi han byttet tlf abenoment for oss Er dette noe å bli så sur for.?? Folk må jo få gjøre som man selv vil. Skjønner jo at det er kjipt å nå måtte betale for å ringe til oss, men vi fikk billigere regninger av dette. sparer 400 pr måned.

Slik jeg forstår det så sitter ikke moren din så godt i det økonomisk å kanskje kommer hun til å slite med å betale telefonregninger? Ikke vet jeg... men det er jo en mulighet at dere avtaler at du kanskje ringer henne litt mer? Uansett, sms koster lite og skype koster ingenting (hvis hun har data).

Skrevet

Skaff henne skype så blir hun sikkert glad igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...