Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 jeg og mannen hadde gratis billetter i sommer på danske båten. billetter vi hadde vunnet. vi spurte min mor og stefar om de ville være med på en tur. dette ville de. men de kom aldri med noen dato til oss. vi spurte ganske ofte etter det. billettene gikk ut på dato og det ble ingen tur med de da. men nå maser de om at vi skal dra på tur igjen. da til full pris. vi bruker alt vi har av penger nå på å slette ned en del gjeld, dermed har vi ikke penger til denne turen. dette har vi sagt til mamma. men de maser og de maser. de vet vi tjener penger og ikke har mye utgifter, de mener dermed at denne turen bør vi kunne kjøpe. vi er lei maset og har sagt rett ut at det ikke blir noen tur. dette synker ikke inn. de maser og maser. vi har sagt nei flere ganger. mannen min er helt oppgitt og begynner å bli sur på mamma, siden mamma maser hele tiden. mannen min jobber også en del overtid, bare denne uken 20 timer overtid. å dette blir det penger av. de mener derfor at vi har mere enn nok penger til denne turen. hvordan kan man få dette til å synke inn hos min mor og stefar. ??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg skjønner godt at din mann blir irritert, for jeg har selv en svigermor som ikke vil ta et nei for et nei. Hvis ikke de tror på at dere ikke har penger, så får du si at "ja, selvfølgelig har vi penger, men vi har andre ting vi heller vil bruke pengene på." Jeg har selv måtte sagt at hvis ikke du slutter å mase om ditt eller datt så orker jeg snart ikke ta telefonen når du ringer. Dette hjalp meg litt for nå ringer hun i alle fall bare til sin sønn.. Han klarer dessverre ikke få seg til å si noe slikt, selv om han også blir skikkelig irritert innimellom.
Mammaaaaaa Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Si at om de har så lyst å reise på tur med dere, så kan de spandere på dere! Har de ikke råd sier de? Fortsett å mas!! Av og til hjelper det å ta igjen med samme mynt!
jente_80 Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Om jeg hadde en slump til overs så hadde jeg brukt det på noe annet enn tur med danskebåten, iallefall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå