<3 skatten min<3 Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Ønsker tips til gode barnevennlige fiskemiddager, bonusbarnet forkaster alt jeg lager så trenger å tenke nytt!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Her i huset er denne en hit, fordi vi varierer endel med hva vi putter oppi "skattekisten". http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Havets-skattkiste
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 hjemmelaget fiskegrateng ørret /laks med sandefjordsmør og potet hjemmelaget laksekaker fiske wok med fløte, salt pepper og sitron fiskepinner Fiskeboller i hvit saus
Miss Chocolate Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Denne er veldig mye bedre enn den høres ut som, og veldig lettvinn. Istedet for fløte, som har en tendens til å klumpe seg, bruker jeg å blande creme fraiche og litt melk istedet. http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/Fisk-og-skalldyr/Hvit-fisk/Jarlsbergtorsk Enkel og god hverdagsmiddag..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Fisk er fisk, og kjøtt er mat... :-)
stearin Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Rykende fersk røye fra et vann oppi fjellet, stekt på panne over bål. Mmmm... Fins ikke bedre! Er også ganske glad i sei, kanskje mest grunnet barndomsminner.fra da min bestefar levde og kom hjem med en hel gildekasse med sei i vår hytte. Dagen etter at han hadde kokt seien stekte vi restene sammen med poteter. Nam
Himmel og hav Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Skjær laksefilet (eller annen fisk) i grove terninger, rull dem i en blanding av sesamfrø, salt og pepper og stek dem gyldne i stekepanna. Server dem til wokkede grønnsaker (feks paprika, sukkererter, brokkoli,minimais og bambusskudd),nudler og chilisaus. Endret 4. oktober 2012 av "Himmel og hav"
ROFL Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 Laks i biter i en ildfast form. Hell over en saus laget av rekeost i beger vispet sammen med matfløte. Stekes på 200 grader til fisken er ferdig. Serveres med grønn salat med avokado og evt. kald kokt asparges og ris. Ellers er hjemmelaget fiskegrateng en stor hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå