Gå til innhold

Når er det inntil for deres 8-9-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er skole og når det ikke er skole dagen etter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre skal inn kl 19 når det er skole, og litt senere i helger/ferier. Stort sett har de venner her eller er inne hos venner på kveldene, og da har vi en enighet om at de skal ta farvel kl 21.

Skrevet

Våre skal inn kl 19 når det er skole, og litt senere i helger/ferier. Stort sett har de venner her eller er inne hos venner på kveldene, og da har vi en enighet om at de skal ta farvel kl 21.

Åh du skjønte hva jeg mente seg om overskriften ble litt feil. Mente jo selvfølgelig innetid.. Autokorrektur...

Her er det også kl7, men jeg er visst verdens kjipeste mamma som ikke lar han være ute lenger, for alle andre er..:P

Sender kompiser hjem kl7 også, for da skal minstebarna legge seg, og det skal være stille..

Skrevet

Ah, her har vi en enighet med de nærmeste naboene om det. Og om barna skal spise kvelds og evt dusje, så blir klokken både halv åtte og åtte før de er i seng!

Eldstemann på 12 får selvsagt være ute lengre, og det mener de minste er blodig urettferdig!

Og ja, skjønte det godt selv om overskriften ble litt feil ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da er jeg verre for her er det kl 18. Leggetid kl 19. I ferier derimot blir det fort sent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...