Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Den sier at størrelsen min er 70 A. Med 70, og noen ganger i 75 sliter jeg med at jeg får gnagsår fordi den gnikker seg inn i huden. Med a cup, og noen ganger b, sliter jeg med at det lille jeg har av pupp sklir ut, spesielt brystvortene. Har jeg rett og slett ikke BH pupper? De et bittesmå og fettløse...
MorTilMalthe Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg ville ikke stolt på BH-kalkulator på nettet. Forsøkte selv å finne ut min str sånn. Kalkulatoren sa at jeg var en 90 A..... Prøvde å finne BH i den str som passet, men det var helt umulig! Gikk til en undertøysforretning og ble målt. Er en 75 E. Snakk om natt og dag for kroppen og holdningen! Kanskje du egentlig er en 65? Eller enda mindre? (Siden jeg gikk fra 90 til 75.....) Gå til noen som VET hva de gjør, så blir nok resultatet myye bedre Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Gå til en skikkelig undertøysbutikk å få hjelp, de ikke bare måler deg men viser deg også hva slags type bh som sitter penest på akkurat dine pupper. Når du har fått opplæring i riktig størrelse, hva slags fasong du skal velge osv kan du kjøpe rimeligere bh'er på tilbud, på nett o.l. men det er så utrolig verdt det å gå i en skikkelig butikk å betale noen kroner for den første virkelig gode bh'en altså. De aller fleste av mine venner har gjort det, og de har aldri handlet bh på HM igjen etterpå. Det koster litt med en riktig tilpasset bh, men det er gjerne god kvalitet på dem og du har de lenge. Du kommer garantert til å gå tilbake til eksperten og få hjelp til å velge bh neste gang du trenger en ny også
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg ville ikke stolt på BH-kalkulator på nettet. Forsøkte selv å finne ut min str sånn. Kalkulatoren sa at jeg var en 90 A..... Prøvde å finne BH i den str som passet, men det var helt umulig! Gikk til en undertøysforretning og ble målt. Er en 75 E. Snakk om natt og dag for kroppen og holdningen! Kanskje du egentlig er en 65? Eller enda mindre? (Siden jeg gikk fra 90 til 75.....) Gå til noen som VET hva de gjør, så blir nok resultatet myye bedre Lykke til! Bor desverre på bygda så er ikke noen undertøysforretninger her, men jeg skal absolutt huske på det neste gang jeg er på bytur Men gjør det ikke vondt værre om jeg bytter til 65 da, når jeg allerede får sår av 70? HI
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Om du går ned i omkrets må du opp i cup. Men det høres jo ut som du velger helt feil fasong på bh'en om puppene og brysvorten havner på utsiden. Hva er målene dine da, under brystet og på brystene?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Se på denne filmen om hvordan de tilpasser. Damen trodde hun var en 80B, men fikk en 65 DD! Fordi hun er smal mellom skulderbladene... http://www.klikk.no/...ticle464433.ece
MorTilMalthe Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Det vet jeg ikke... Jeg fant ut av min egen str forrige uke Men anbefaler som alle andre her å prøve forskjellige modeller også. Jeg trodde aldri i verden at jeg var en 75, har alltid brukt 85. Kanskje du får gnagsår fordi BH sitter for løst og får sjansen til å gnage? Ta deg god tid, og råd, til å investere i en ordentlig BH neste gang du er på bytur Nå når jeg vet str min kan jeg finne BH'er på Cubus og Kappahl, så det trenger ikke nødvendigvis alltid være dyrt i lengden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå