Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Noen av dere som har fått bot før? Hva var grunnen?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Fått parkeringsbot. Klagde og fikk den ettergitt. Det er den eneste boten jeg har fått
Gjest Heartbroken Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 En parkeringsbot fordi jeg ikke hadd fått med meg at det ikke var gratisparkering der lenger. Og to fartsbøter ikke stolt av de, men det var bare bittelitt over - i en nedoverbakke.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Parkeringsgebyr er det eneste jeg har pådratt meg. Ikke så godt som et lite forelegg for høy fart har jeg klart... Det betyr at politiet har vært et annet sted enn der jeg kjører, for jeg luser ikke i trafikken...
3 nøtter til Askepott Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Parkeringsgebyr er det eneste jeg har pådratt meg. Ikke så godt som et lite forelegg for høy fart har jeg klart... Det betyr at politiet har vært et annet sted enn der jeg kjører, for jeg luser ikke i trafikken... kjempetøft å kjøre for fort....herregud.
Kortslutning Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 Parkeringsbot her også Fordi jeg tydeligvis ikke klarte å lese skilt....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #9 Skrevet 4. oktober 2012 Urinering på offentlig sted. Vel fortjent, vel og merke.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #10 Skrevet 4. oktober 2012 Noen av dere som har fått bot før? Hva var grunnen? Parkeringsbot. Hadde jeg bare tatt meg tid til å lese det som stod på skiltet ved innkjørselen til parkeringsplassen...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #11 Skrevet 4. oktober 2012 fått bot på toget fordi mnd kortet gikk ut 2 timer før jeg gikk på toget, hadde ikke fått det med meg. sure penger. men sånn går det,.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. oktober 2012 #12 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Parkeringsgebyr er det eneste jeg har pådratt meg. Ikke så godt som et lite forelegg for høy fart har jeg klart... Det betyr at politiet har vært et annet sted enn der jeg kjører, for jeg luser ikke i trafikken... kjempetøft å kjøre for fort....herregud. Har lite med tøffhet å gjøre. Mer med kjøreforhold, type vei osv. Jeg sitter ikke å fiser avgårde i 75-80 på E6 i kunstig lav 80-sone med godt dekke, tørt og fint, ikke snegler jeg avgårde i 60-65 på riksveier jeg kjenner godt heller. Er du av dem som ligger i 80-sona med speedometernåla dirrende på 80? Da kjører du jo i realiteten i ca 72-75 km/t, vet du. Hva er vitsen med det? Eller hva er vitsen med å kjøre i 95 km/t i 100-sona der "alle andre" kjører i 110-120? Endret 4. oktober 2012 av Hercule Poirot
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #13 Skrevet 4. oktober 2012 Parkeringsbot, bare fordi parkeringsautomaten ikke virket og jeg gikkbort til den andre automaten, puttet på penger, la denne billetten i bilen, men så viste seg at den ene var eid av europark og den andre av kommunen. Så fikk ei fin bot på 750 kr. og et litt høyere blodtrykk!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #14 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har fått bot av busselskapet fordi jeg ikke hadde det rette klistremerket på studentbeviset mitt. Jeg hadde til og med betalt studentavgiften, men glemt å spørre om å få oblat. Følte meg passe dum der, men det var jo min egen feil så fikk nå betale.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #15 Skrevet 4. oktober 2012 Kun parkeringsbot. Hadde nettopp fått lappen, var på min første lange kjøretur, og stoppet på et lite urbant sted for å handle to ting på en matbutikk. Hjemme der jeg bor(som er ganske likt der jeg stoppet) betaler vi ikke for å parkere, og jeg tenkte ikke tanken. Det stod en stor turistbuss i veien for både skilt og betalingsautomat, så jeg så ingenting heller. Som "fattig" student var 750 kroner gaanske sure penger da, ja! ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #16 Skrevet 4. oktober 2012 1000 kr i bot for drikking på offentlig sted.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #17 Skrevet 4. oktober 2012 mange veitrafikk greier. heldigvis ingen andre greier.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. oktober 2012 #18 Skrevet 4. oktober 2012 Fikk parkeringsbot en gang pga lappen lå feil vei i vinduet. Fikk refundert pengene heldigvis
PeppaPig Skrevet 4. oktober 2012 #19 Skrevet 4. oktober 2012 Flere parkeringsbøter enn jeg klarer telle Er ikke vant til å betale for parkering så norgesferien min ender alltid opp et par tusen kroner dyrere... Har kun en fartsbot. Var 19 år og trodde det var 70 sone men var tydeligvis bare 60 sone. Har også fått et par bøter for manglende billett på t-banen da jeg var rundt 14-15 år
SophiesMum<3 Skrevet 4. oktober 2012 #20 Skrevet 4. oktober 2012 Parkeringsgebyr er det eneste jeg har pådratt meg. Ikke så godt som et lite forelegg for høy fart har jeg klart... Det betyr at politiet har vært et annet sted enn der jeg kjører, for jeg luser ikke i trafikken... kjempetøft å kjøre for fort....herregud. Har lite med tøffhet å gjøre. Mer med kjøreforhold, type vei osv. Jeg sitter ikke å fiser avgårde i 75-80 på E6 i kunstig lav 80-sone med godt dekke, tørt og fint, ikke snegler jeg avgårde i 60-65 på riksveier jeg kjenner godt heller. Er du av dem som ligger i 80-sona med speedometernåla dirrende på 80? Da kjører du jo i realiteten i ca 72-75 km/t, vet du. Hva er vitsen med det? Eller hva er vitsen med å kjøre i 95 km/t i 100-sona der "alle andre" kjører i 110-120? Dette blir nesten for dumt, så jeg må bare kommentere her. Det er på ingen måter greit å kjøre 10-20 km/t over fartsgrensa bare for at det er godt vær og greit føre på veiene! Det skal så lite til som 10 km/t for at det blir betraktelig vanskeligere å stoppe for en eventuell fare. Det er ikke noe å diskutere på. Skulle noen være så uheldig å kjøre på meg når jeg har barnet i bilen, og ulykken skyldes stor fart. Ja, da skal denne personen bare begynne å løpe! Og da spiller det ingen rolle om personen kjørte i 10 km/t over eller 30. Jeg kjører i fartsgrensen jeg hele tiden og gjør det med hodet høyt hevet! Jeg skal aldri være den personen som skader noen andre i trafikken, bare for at jeg skulle komme noen skarve minutter før til en avtale eller noe... Har forøvrig to parkeringsbøter og disse betalte jeg med bitter smak i munnen.
Cat_Woman Skrevet 4. oktober 2012 #21 Skrevet 4. oktober 2012 Fått to parkeringsbøter. Begge var kjempeurettferdige, og jeg betalte ikke med et smil! (Den ene gangen hadde jeg ett hjul på den hvite streken, og fikk bot for dobbeltparkering. Andre gangen hadde jeg parkert på skrått, på samme måte som alle de andre bilene som sto langs den veien -alle fikk bot...) Merker faktisk at jeg fortsatt er litt sur! :-P
det er berre mordi Skrevet 4. oktober 2012 #22 Skrevet 4. oktober 2012 2 parkeringsbøter, 2 fartsbøter og en for offentlig drikking da jeg var 18 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå