Gå til innhold

Puppe str nok en gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid sett på puppene mine som små, ligger mellom A og b cup.

Tok tuen innom Change for å få riktig str på bh.

Hun målte meg og jeg prøvde forskjellige str.

Det hun målte tilsvarte en F, noe som så riktig på.

Dette skjønner jeg ikke, greit de er noe større etter fødsler, men er såvidt de henger littegrann.

Kan noen forklare meg dette?

Trodde hun nesten var spydig da hun sa jeg var en F.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De aller fleste kvinner bruker faktisk feil BH str.. så hun har nok rett :)

jeg har også små pupper i mine øyne, altid brukt A-b, (mest B )

men når jeg var til "ekspert" og fikk hjelp fikk jeg beskjed om at jeg var en C-cup! så nå går det mellom b og c.. (før svangerskap)

Endret av katha90
Skrevet

De fleste går faktisk me feil bh størrelse. Synes det høres ganske utrolig ut at du har bommet med såpass mangen størrelser da. Jeg er c cup, og de gangene jeg har brukt B cup, så er det ingen tvil om at det er noe feil.

Skrevet

Hun målte 99 over brystene og 75 under.

Hun sa også at deres str kunne være litt små så det kunne hende at en dobbel D på feks Cubus hadde passet.

Alle mine venninner tippet også meg til en A.

HI

Skrevet

Jeg stappet brystene inn i en b-cup frem til jeg fikk målt og endte med en e. Var ganske så overrasket jeg også, men det var jo riktig. :) Mange av oss forstår rett og slett ikke hvordan dette med størrelser fungerer. Jeg trodde at når 70d var for smått, måtte jeg gå opp til 75d. Det er naturligvis feil. Er jeg 70cm så er jeg 70cm. Det er kun cupstr som skal justeres. Utrolig mange gjør den feilen og har alt for liten cup og alt for stor omkrets. Alle som tror de bruker rett str bør likevel måle seg for å være sikker. Nå forstår jeg ikke hvordan jeg kunne trykke meg inn i en alt for liten bh. Den dekker jo ikke halve brystet, og jeg må stappe brystvorten ned i den. :D

Skrevet

hehe :D jeg opplevde noe av det samme (dog ikke så heftig som du..!). Har alltid brukt B eller noen ganger C..damen på butikken så på meg og sa: du er nok D eller DD. Jeg tenkte bare uff da..stakkars som er sikkert ny i jobben, jaja, får bare prøve da..og lurte fælt på hvordan jeg kunne på en fin måte fortelle at ho har tatt grundig feil. Men hva skjer! 75 DD passet som støpt..! :D så, ja, vi er nok mange som har brukt feil størrelse i masse år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...