Gå til innhold

Er en 8-åring for liten til å se family guy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ikke sikkert at han vil skjønne så mye av det, men det er bare å prøve så finner dere fort ut om han liker det eller ikke.

Enkelte ting kan være ganske drøyt, men som sagt: Ikke sikkert at han skjønner så mye av det.

Skrevet

Ja synes det

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg synes ikke det. Min snart åtteåring har sett på det lenge. Det er jo kjempemorsomt! For ikke å snakke om at han snakker engelsk så og si helt flytende, og det er takket være family guy :P

Anonymous poster hash: 14a91...ac2

Skrevet

Jeg kan ikke fordra humoren i det programmet og mener det er tegnefilm for voksne på lik linje med simpsons.

Skrevet

Animasjonsfilm er ikke ensbetydende med barnefilm. Jeg synes ikke at "Family Guy" passer for en 8-åring. Mye seksualisert humor etc.

Skrevet

Jeg synes det er upassende! Finnes da vel serier å lære engelsk av, som ikke tøyser med pedofili, voldtekt, prostitusjon, vold, fyll og narko?

Jeg synes FG er hysterisk morsomt, men jeg ville ikke latt en åtteåring se det.

Skrevet

Ja!!

Family guy er ikke barne-tv, men tegneserie for voksne!

Skrevet

Definitivt! FG er grovt som bare søren! Og jeg er ikke spesielt fin på ting altså, men FG egner seg virkelig ikke for barn! Lar det ikke stå på TV mens syvåringen er i nærheten engang.

Anonymous poster hash: 748ae...f51

Skrevet

Min 8-åring og 11-åring ser det. De synes det er morsomt.

Er opp til hver enkelt om vi synes en er for liten, eller ikke :)

Anonymous poster hash: bdd77...71f
Skrevet

Foreldre som lar de prepubertale barna sine se family guy mangler vurderingsevne.

Anonymous poster hash: b69d3...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...