Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har fått ny tredemølle. Har ingen erfaring fra å løpe inne fra før, men alt ser ut til å fungere fint, nesten for fint. Problemet er den sikkerhetslinen som man fester i buksa eller et annet sted slik at mølla stopper hvis man ramler eller kommer for langt bak på båndet. Jeg løser den ut hele tiden! Enten får jeg tråden mellom lårne eller så slenger jeg borti med hendene hvis jeg skal stille på noe. Hvordan løser dere andre det? Bruker folk den greia i det heletatt eller legger dere den bare bort?
Berta_78 Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Har aldri tenkt at den skulle være festet på meg! Man faller jo av hvis man faller, og da er det vel ikke så innmari farlig at den står og går...?
lUmlUm med tulla si Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg trener et sted som har en trener som går rundt forbi. Første ganga ho skulle lære meg tredemølla, slang ho det tauet oppi en koppeholder som var på mølla, og sa at den ikke var nødvendig med mindre jeg følte meg tryggere med den på.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Takk for svar. Da dropper jeg den heretter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå