Gå til innhold

Da er vi halveis alle sammen!!


TrymTroll

Anbefalte innlegg

Hurra! nå er vel alle halveis? :)

Jeg er 21 uker nå og har termin 23!

Nå er sparkene og hikken der :) Liv hver eneste dag og er ikke så redd lengre!

det er helt FABELAKTIG! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 21+3 og har termin den 13;)

Kjenner og spark flere ganger om dagen, men har ikke kjent hikke enda. Ikke som jeg har klart å registrere hvertfall;)

Det er deilig.

å jeg føler meg ganske heldig med at jeg ikke har noe stor mage enda, så jeg føler meg ikke hemmet på noen måte, å nyter dagene:D Deilig å være ovenpå etter MAAAANGE uker i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20+2 uker med 2 gutter som spreller, men kjenner fortsatt ingen spark.. men når det først setter igang blir det nok ganske vilt;)

magen er stor men foreløpig ikke tung eller hemmende (kun hvis jeg skal bøye meg til gulvet;))

har termin 21 men regner med de kommer før siden det er tvillinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22+4 i dag og kjenner en del liv hver dag nå, men ikke supermasse siden jeg har morkaka på fremsia, så på mye av magen kjenner jeg ikke så mye enda. Men på ene sia og På blæra kjenner jeg masse liv! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg nå 22+2 og kjenner masse liv hver dag!! <3 Hver kveld rundt kl 20 er det skikkelig fest der inne!! Hehe!! Men kjenner han også sporadisk mye av dagen!! :-D Kan ikke kjenne han på utsiden, men tenker at det straks vil komme! Begynner å ha tro på at dette kan gå bra!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22 uker og 2 dager på vei i dag :) Magen har blitt skikkelig rund og fin og jeg nyter graviditeten :) Ole sparker så mye at jeg lurer på om han noen gang sover. Hehe. Jordmor sa jeg har morkaken på framsiden, men det stopper tydeligvis ikke denne gutten. Har kjent han i 8 uker :)

 

Det som er mest herlig er å se og høre barna mine, og hvordan de allerede har knyttet seg til lillebror! Jeg blir helt øm når de prater til magen, stryker meg på magen og kysser lillebror Go natt :D "Vi er glad i deg" og "Vi skal passe godt på deg, lillebror" sa de i går <3 Gleder meg så til de får møtes!! Og blir mer og mer sikker på at det blir nok en nummer 4 også etter Ole :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fantastisk at vi er halvveis! Tenk- om noen få måneder begynner vi å skrive fødselshistorier her inne. Blir nesten rørt av å tenke på det.

 

Synes de første 12 ukene gikk ekstremt sakte, men fra uke 12 og frem til nå (uke 20+5) har det gått kjempefort!

 

Jeg har også morkaken på fremsiden. Kjente bevegelser på utsiden av magen for første gang i dag. Relativt svake bevegelser, men er ganske sikker på at det var jenta i magen :) Gleder meg til å kunne kjenne litt sterkere spark fra henne i ukene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å kjenne liv jeg også! Er 20 + 3 men med morkaken foran kan det nok ta enda litt tid. Termin 25. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å kjenne liv jeg også! Er 20 + 3 men med morkaken foran kan det nok ta enda litt tid. Termin 25. februar.

Jeg begynte så smått å kjenen i uke 21 med første graviditet og morkaken foran, så det trenger ikke å være så lenge til! Han måtte bare passe på å sparke utenfor morkaken for at jeg skulle kjenne, så på ene siden og på blæra kjente jeg han. :) Nå er jeg 23+2 og det er bra med liv, kjenner litt utenpå og til og med der morkaka ligger nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hurra! nå er vel alle halveis? :)

Jeg er 21 uker nå og har termin 23!

Nå er sparkene og hikken der :) Liv hver eneste dag og er ikke så redd lengre!

det er helt FABELAKTIG! :D

Jag har også termin den 23 :)) mye sparker og liv i magen nå ja!! fantastisk :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...