Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg er på seniorsenter g spiser lunsj. Deilig å ommgi meg med mennesker som har så god tid! Gikk en tur i nærområdet, fant et gamlehjem og tok en tur inn, spurte om jeg kunne spise er jeg også Det anbefaler jeg altså! Jeg tror faktisk jeg skal søke jobb her, kunne tenke meg å jobbe i cafeen her etter jul da skolen er ferdig:) Jeg liker egentlig godt gamle mennesker, alle har en historie de så gjerne vil dele. Jeg ble inspirert av reklamen der ungdommene ber med gamle folk på kino:) Fulgte deres råd for å unne meg noen rolige dager og dette var stas, altfor svak kaffe, mazarin og heklet løpet her nå Ønsker dere en god dag!
Gjest Mentha Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Du er så god, Juliea Hjertevarm! Jeg vasker hus, rydder rot og baker brød. Får besøk langveisfra i dag, så det skulle helst ha vært ordnet her for lengst. Meeen du vet, ting skjer, og plutselig er dagen her som julebukken på kjerringa, og alt blir bare stress. Og så er alt glemt sekundet de går inn gjennom døra, så det blir bare kos likevel. Og etter fem minutter er huset bombet av tre unger, så da kunne man bare ha spart seg alt. Hihi
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Oi, så hyggelig! Syns gæmlisene (ehh) det var fint å få besøk da? Jeg skal på jobbintervju i morgen og sitter og lurer på hva i all verden jeg har begitt meg ut på. Fikk jobb i et elektrofirma for to måneder siden, trives absolutt ikke, og søkte på en stilling hos NAV!!! Og nå skal jeg på jobbintervju! Hjelp!
Cmyk Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Ligger nedsylta i forkjølelse og feber og ser QI.
Frenzia Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Hællan duss, Juliea! Minner meg på at jeg kanskje burde besøkt gamlemor på hjemmet snart...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Her er det husarbeid, to unger som krever sitt, og samboeren er surmulen og humper rundt på krykker her, så jeg har plutserlig han som trenger hjelp 24/7 også.. Så har nok å henge fingrene i..
Gjest Siklerotte Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Så lite som mulig. Har trent og lest bok, og ellers det som har vært ytterst nødvendig. Må en tur til faren min fordi han skal fikse noe for meg, og samler sammen krefter og lyst til det. Tenker at jeg skal forlate alt og alle der, for det er vel det man har familie til, og så jeg kan spise alene og shoppe alene. Alt er et tiltak i dag, så jeg har definitivt ikke vært på et eldresenter og spist lunsj med mine eldre medborgere. Det er i det minste bra at du påtår deg rollen som omsorgsarbeideren på kranglesiden, Juliea, for da slipper jeg det! Kos deg med gamlemor og gamlefar.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 Oi oi oi. Jeg ble frivillig der jeg gitt, jaja da har jeg noe å bruke torsdagene mine på også da godt er vel det:) ja de syntes det var stas med besøk. Alle som er frivillige ser er jo 55+ så blir hyggelig dette:) Oi lykke til Eliis!!! Du nailer det, trenger litt fler vettugefolk på NAV! Ai da Barn og engler hehe stas å være 3 barnsmor da? Siklerotte dib da er digg den også lever alt levende il familie og kos deg alene det trengs iblant:) Og resten besøk gæmlisene i familien da blir de glade!! Men om dere har en god dag med mye energi vent litt, for før du vet ordet av det er u frivillig en fast dag i uken... ( er egentlig ikke så snill, men driver å jobber med å få fri pass til himmelen)
Gjest Tullmusa83 Skrevet 4. oktober 2012 #9 Skrevet 4. oktober 2012 Våknet med en skulder som verket mer enn den gjorde igår. Vurder nå at jeg kanskje har min første senebetenelse. Ellers har jeg hatt lab tilaging av medier i dag. Ser på at samboer vasker og rydder da jeg er så godt som invalidisert med verke skuldren. Gaah.
BareMas Skrevet 4. oktober 2012 #10 Skrevet 4. oktober 2012 Her har vi farta rundt på bøgda å handlet bruktklær og div til kravlern på gulvet. Så nå feirer jeg kuppene med litt sjokolade og slacker'n på sofaen Og ang gæmlis-besøk: Starta dagen med formiddagskaffe av snuppa sin mormor og min egen mormor, så her kommer gæmlisene til meg
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. oktober 2012 #11 Skrevet 4. oktober 2012 Du er så søøøøt, Julie! Her har jeg vært på jobb, gått på sparkesykkeltur med unge og bikkje, spist middag, lagt unge, gått ny tur med bikkja til Kiwi for å kjøpe smågodt- og nå er jeg parkert i sofaen med sistnevnte og mannen ved min side. Altså ikke veeeeldig spennende.
Fire småtroll Skrevet 4. oktober 2012 #12 Skrevet 4. oktober 2012 Dag fire i høstferien så hovedoppgaven for dagen blir da å hindre de to eldste barna å klore øynene ut av hodet på hverandre De er 8,5 og 11 år gamle og stort sett går de fint sammen, men det er nok fordi mesteparten av dagen vanligvis tilbringes i hvert sitt klasserom og med hver sine venner. Når de blir tvunget til å være sammen 24 timer i døgnet fordi alle vennene er enten i syden eller hos bestemor på vestlandet, det regner så det spruter og livet gørrkjedelig, DA blir det krangling altså... Men dagen ble fin den, vi har vært på tur i regnevær, grillet pølser på verandaen, blitt klissblaute og hatt det greit alle sammen, store og små Utslitt og fornøyd sovnet de to minste klokka sju og de eldste har vært venner i hele kveld.. I morgen skal jeg på jobb, de to minste i barnehagen og de to eldste være med pappaen på jobb (og faktisk tjene penger på å hjelpe til). Så er det helg igjen.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. oktober 2012 #13 Skrevet 4. oktober 2012 Du er så søøøøt, Julie! Her har jeg vært på jobb, gått på sparkesykkeltur med unge og bikkje, spist middag, lagt unge, gått ny tur med bikkja til Kiwi for å kjøpe smågodt- og nå er jeg parkert i sofaen med sistnevnte og mannen ved min side. Altså ikke veeeeldig spennende. Meeeen veldig deilig dag hørtes det ut som
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. oktober 2012 #14 Skrevet 4. oktober 2012 Dag fire i høstferien så hovedoppgaven for dagen blir da å hindre de to eldste barna å klore øynene ut av hodet på hverandre De er 8,5 og 11 år gamle og stort sett går de fint sammen, men det er nok fordi mesteparten av dagen vanligvis tilbringes i hvert sitt klasserom og med hver sine venner. Når de blir tvunget til å være sammen 24 timer i døgnet fordi alle vennene er enten i syden eller hos bestemor på vestlandet, det regner så det spruter og livet gørrkjedelig, DA blir det krangling altså... Men dagen ble fin den, vi har vært på tur i regnevær, grillet pølser på verandaen, blitt klissblaute og hatt det greit alle sammen, store og små Utslitt og fornøyd sovnet de to minste klokka sju og de eldste har vært venner i hele kveld.. I morgen skal jeg på jobb, de to minste i barnehagen og de to eldste være med pappaen på jobb (og faktisk tjene penger på å hjelpe til). Så er det helg igjen. Hahaha ser det for meg!! Blir litt godt med jobb i morgen da, om det er lov til å si det Stas for de eldste da å få tjene egne penger! Da sitter de gjerne ikke så løst!
Fire småtroll Skrevet 4. oktober 2012 #15 Skrevet 4. oktober 2012 Dag fire i høstferien så hovedoppgaven for dagen blir da å hindre de to eldste barna å klore øynene ut av hodet på hverandre De er 8,5 og 11 år gamle og stort sett går de fint sammen, men det er nok fordi mesteparten av dagen vanligvis tilbringes i hvert sitt klasserom og med hver sine venner. Når de blir tvunget til å være sammen 24 timer i døgnet fordi alle vennene er enten i syden eller hos bestemor på vestlandet, det regner så det spruter og livet gørrkjedelig, DA blir det krangling altså... Men dagen ble fin den, vi har vært på tur i regnevær, grillet pølser på verandaen, blitt klissblaute og hatt det greit alle sammen, store og små Utslitt og fornøyd sovnet de to minste klokka sju og de eldste har vært venner i hele kveld.. I morgen skal jeg på jobb, de to minste i barnehagen og de to eldste være med pappaen på jobb (og faktisk tjene penger på å hjelpe til). Så er det helg igjen. Hahaha ser det for meg!! Blir litt godt med jobb i morgen da, om det er lov til å si det Stas for de eldste da å få tjene egne penger! Da sitter de gjerne ikke så løst! Hehe, ikke sant. Setter veldig pris på noen fridager med ungene innimellom, men en påtvunget uke med høstferie i drittvær er ikke alltid like kult
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. oktober 2012 #16 Skrevet 5. oktober 2012 Imponert over den gode samaritaner (?) altså, kudos til deg Julie Her går dagene bort i litt jobb, litt avslapning, litt kos med mann og barn, mye smerter og et bøttelass av dårlig samvittighet siden jeg delvis er midlertidig ute av funksjon og mest sannsynlig blir det en god stund fremover.... Blærk! Hmm, kanskje reise på besøk til gamle slektninger i helga?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. oktober 2012 #17 Skrevet 5. oktober 2012 Imponert over den gode samaritaner (?) altså, kudos til deg Julie Her går dagene bort i litt jobb, litt avslapning, litt kos med mann og barn, mye smerter og et bøttelass av dårlig samvittighet siden jeg delvis er midlertidig ute av funksjon og mest sannsynlig blir det en god stund fremover.... Blærk! Hmm, kanskje reise på besøk til gamle slektninger i helga? Takk takker! Hvorfor er du syk? Ikke bra!! Forbigående håper jeg? Gravid? Godt med mannekos og barnekos da altså! Jeg får masse barnekos, ikke kjærestekos :/
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. oktober 2012 #18 Skrevet 5. oktober 2012 Imponert over den gode samaritaner (?) altså, kudos til deg Julie Her går dagene bort i litt jobb, litt avslapning, litt kos med mann og barn, mye smerter og et bøttelass av dårlig samvittighet siden jeg delvis er midlertidig ute av funksjon og mest sannsynlig blir det en god stund fremover.... Blærk! Hmm, kanskje reise på besøk til gamle slektninger i helga? Takk takker! Hvorfor er du syk? Ikke bra!! Forbigående håper jeg? Gravid? Godt med mannekos og barnekos da altså! Jeg får masse barnekos, ikke kjærestekos :/ Kjærestekos kommer etterhvert, og før den tid får du prøve å nyte den fantastiske tiden med usikkerhet, sommerfugler i magen, fnising og flørting med heldige utkårede som kan gi deg litt mannekos Næh, er verken gravid eller forbigående dessverre... Jeg er nettopp begynt å jobbe redusert etter en operasjon jeg hadde for 5 uker siden i ryggen og det er mulig jeg må inn igjen siden jeg egentlig ikke er noe bedre... Blærk
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. oktober 2012 #19 Skrevet 5. oktober 2012 Imponert over den gode samaritaner (?) altså, kudos til deg Julie Her går dagene bort i litt jobb, litt avslapning, litt kos med mann og barn, mye smerter og et bøttelass av dårlig samvittighet siden jeg delvis er midlertidig ute av funksjon og mest sannsynlig blir det en god stund fremover.... Blærk! Hmm, kanskje reise på besøk til gamle slektninger i helga? Takk takker! Hvorfor er du syk? Ikke bra!! Forbigående håper jeg? Gravid? Godt med mannekos og barnekos da altså! Jeg får masse barnekos, ikke kjærestekos :/ Kjærestekos kommer etterhvert, og før den tid får du prøve å nyte den fantastiske tiden med usikkerhet, sommerfugler i magen, fnising og flørting med heldige utkårede som kan gi deg litt mannekos Næh, er verken gravid eller forbigående dessverre... Jeg er nettopp begynt å jobbe redusert etter en operasjon jeg hadde for 5 uker siden i ryggen og det er mulig jeg må inn igjen siden jeg egentlig ikke er noe bedre... Blærk å nei ! Ikke bra. Stakkars, håper det bare bruker lang tid på å leges og at du snart merker god endring tilbake mot normalen Ja sommerfugler i magen er deilig! I morgen skal jeg på middag til min bestekompis og kjæresten hans og en til Blind + dobbeldate! Blir hyggelig. Jeg er heldigvis flink til å nyte det ejg har nå og kose meg med livet mitt slik det er nå En mann skal jeg vel alltids klare å få meg etterhvert...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. oktober 2012 #20 Skrevet 5. oktober 2012 Åh, sÅ spennende! Og ikke minst hyggelig Du mÅ jo oppdatere hvordan det gÅr, sÅ kan jeg leve litt gjennom dine fortellinger her jeg sitter Å verker meg skjeløyd, bitter og innesluttet
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. oktober 2012 #21 Skrevet 5. oktober 2012 Haha! Du er da ikke det du!! Du er jo glad for du slipper å date for å få kos =) Vel dette blir spennende, han kompisen min er advokat og mega streit, men morsomt og har selvironi og vi har like verdier. Det er det eneste som binder oss. Så om denne kompisen er en typisk advokat (JA jeg er fordomsfull som tussan!) Så kan det jo bli spennende, jeg legger ikke noe imellom om jeg syntes noen er for høye på sg selv eller har for grunne verdier så godt det blir vin! Men de kjenner meg, så regner med de velger en av de med humor og selvironi. Så det blir moro! Hva skal jeg ha på meg tro? Kjole kanskje? å si ta på noe jeg føler meg vel i er ikke vits, da jeg ikke eier noe jeg ikke føler meg vel i. hmm.. Skal ta med en Cava iallefal så blir det lett og fint Hyggelig blir det uansett, men hadde vært stas med flørting også
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. oktober 2012 #22 Skrevet 5. oktober 2012 Kjole slår aldri feil, og det passer jo perfekt sammen med en flaske Cava så jeg sier bare KJØR På Ha ha, vi har vel alle våre fordommer for ting, det viktigste er at man ikke lar det stoppe oss i å finne ut om vi tar feil Sikker på at de har funnet en likandes kar til deg så kvelden blir topp med masse latter og flØrting! Shit, jeg fØler meg gammel i kveld her jeg sitter med Beat for Beat på tv og tar meg i å smile og like det... Skylder på de smertestillende tablettene, he he
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. oktober 2012 #23 Skrevet 6. oktober 2012 Kjole slår aldri feil, og det passer jo perfekt sammen med en flaske Cava så jeg sier bare KJØR På Ha ha, vi har vel alle våre fordommer for ting, det viktigste er at man ikke lar det stoppe oss i å finne ut om vi tar feil Sikker på at de har funnet en likandes kar til deg så kvelden blir topp med masse latter og flØrting! Shit, jeg fØler meg gammel i kveld her jeg sitter med Beat for Beat på tv og tar meg i å smile og like det... Skylder på de smertestillende tablettene, he he Haha sØt du er! Jeg liker faktisk Beat for BEat jeg da Ser ofte på det og synger i med full hals, og drar meg i håret over at de faktisk ikke skjØnner hva de skal frem til Så litt kjærring jeg også, men det er fredagene, med ullsokker og peis. Så er det Cava og moro i dag HERLIG! sol er det også, vurderer meg faktisk bort på treningssenteret nå som snupp er hentet.. Bare sånn for å bevise for Elixia at jeg ikke kun er stØttemedlem. Fornyet medlemskap i Mai, trent EN gang etter det...
☆☆☆ Skrevet 6. oktober 2012 #24 Skrevet 6. oktober 2012 Skal faktisk på gamleheimen, oldisen til bebien har bursdag i dag
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. oktober 2012 #25 Skrevet 6. oktober 2012 Skal faktisk på gamleheimen, oldisen til bebien har bursdag i dag å så koslig! Gratulerer til besteforelder eller beste svigerforelder =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå