Gå til innhold

Vil ha dette huset!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var dyrt for det huset ja.

Flere typer gulv i samme etasje er ikke et godt tegn synes jeg.

Lite og upraktisk.

Det er jo bare min mening,er selv på boligjakt,så får nå se hva vi ender opp med!

Skrevet

Vet at man får mer for pengene andre steder, men jeg vil ikke bo andre steder. Er uaktuelt å flytte ut av Oslo, og helst vil jeg bo i dette området :) Må vel ta til takke med leilghet. Enn så lenge. Skal jo vinne i lotto snart :P

HI

Skrevet
Vet at man får mer for pengene andre steder, men jeg vil ikke bo andre steder. Er uaktuelt å flytte ut av Oslo, og helst vil jeg bo i dette området :) Må vel ta til takke med leilghet. Enn så lenge. Skal jo vinne i lotto snart :P HI

Enig med deg jeg, HI. Vil også gjerne bo i dette området, og sånn er prisnivået i Oslo. Jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli solgt for mye mer enn prisantydning..

Skrevet

Uæææ... Så dyrt for ett å lite hus! Men var veldig fint altså:)

Skrevet

5 mill?!

For 5 mill så forventer jeg et mansion og et rideanlegg en konge verdig...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Å, det vil jeg egentlig ha ogsÅ! Bor i leilighet i omrÅdet, og hÅper pÅ Å kunne oppgradere til rekkehus eller enebolig om ikke lenge. Men det er sÅ DYYYRT! Dette var jo faktisk ikke sÅ ille sammenlignet med prisene i omrÅdet..

Samme tenkte jeg, bor i leilighet pÅ Lambertseter og rekkehusene her gÅr for 5 mill. Trodde virkelig dette huset ville ligget ute for mer. De fleste husene der ligger jo pÅ 8+

Vil ogsÅ oppgradere etterhvert. Trives godt her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...