Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg vurderer å søke på dette studiet i Oslo. Er det noen andre som har tatt det? Hvor får man jobb etter på? lønn? Studiets vanskelighetsgrad?
LilleBamBam+EnTil Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Hei Jeg studerer det nå på deltid. Er i mitt 2. år og har akkurat begynt med oppgaven. Jeg vil si at det er en høye vanskelighetsgrad, da dette er en vitenskapelig master i helseforskning (for å si det litt klønete). Men om du kan systematisere deg og klarer å lese filosofi er det bare arbeidet det står på. Jobber er det vel litt usikkert med, det kommer an på hvordan arbeidsmarkedet er der du søker. Eksempelvis kan du jobbe som avdelingsleder noen steder, eller som prosjektleder i forskning. Eller du kan fortsette til phd. Så lønn er umulig å si noe om. Jeg er veldig fornøyd med studiet og vet det er et studie som er vel ansett hos arbeidsgivere. Du stiller i en egen klasse med dette studiet, for å si det sånn. Det har nok noe med kunnskapsutmerkelsen det har fått og den lange forskningstradisjonen fakultetet baserer seg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå