Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Trenger ikke å se program om slitene mødre.. Er selv sliten mor/samboer.. Blir bare depresiv av å se/vite om flere av "oss"
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Har sett flere som sier at "noe sånt kan jeg aldri gjøre!" men jeg tror alle kan gjøre dette om de er stresset nok... Gråter litt nå
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 stakkars folk, vet ikke om jeg hadde greid å leve etter noe slik...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Kanskje du burde se "barn og engeler". Setter ting litt i perspektiv.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Sitte bare å grine og grine! Full av hormoner og gravid, men tror jeg hadde tuta uansett.. Kor vondt i fikk av den jenta i bilen.. *grine litt til*
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Kanskje du burde se "barn og engeler". Setter ting litt i perspektiv. Nei takk Er på randen av utbrenthet her.. Har begge ungene og husarbeid alene, også kom samboeren hjem med krykker på tirsdag, han får ikke lov til å gjøre noe som helst, og klarer så vidt å gå på do selv, så da har jeg alt med han å gjøre også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå