Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Har måttet avlyse barseltreff for andre gang... Først ble eldstemann syk og nå minsten! Skikkelig uflaks og er redd de tror jeg finner det på. Hva ville dere tenkt? Kjenner at dette plager meg veldig mye selv om vi ikke styrer over sykdom...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg var to ganger på barseltreff og så gadd jeg ikke mer. Ga ikke beskjed eller noe, og kan ikke si at det plager meg nevneverdig at jeg ikke kom flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Men det var altså jeg som skulle ha dem hjem til meg så er jo litt forskjell...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Da bør ungen være ganske syk. Kan ikke far se etter barnet et annet sted i huset eller at du ordner det så dere kan være et annet sted?
Mami_ Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg syns barseltreffene var utrolig trivelig, og var på nesten alle. Var mitt første barn, så vi var ikke så veldig plaget av sykdom. Hadde en del damer på gruppa som hadde flere barn og som ofte var syk. Var ei som avlyste de tre første gangene, men hun ga beskjed om sykdommen og ga uttrykk for at hun veldig gjerne ville være med og at vi måtte si fra om neste treff. Tenker at så lenge du viser at du har lyst å være med så gjør det ingenting at du har vært borte noen ganger:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Det skjønner jeg! Gi beskjed så fort som mulig, si du er lei deg og oppgi grunn. Sånt skjønner mammaer. :-)
Mami_ Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Men det var altså jeg som skulle ha dem hjem til meg så er jo litt forskjell... Ah, så ikke dette før nå. Kanskje skriv en sms/mail til gruppa og si at du syns det var leit at du har avlyst to ganger, og gjerne kan ha neste treff? Barn blir syke, det er helt normalt!
Steget Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 Og inviter på nytt igjen så snart dere er friske!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #9 Skrevet 4. oktober 2012 Har allerede invitert på nytt og sagt at jeg er lei for det... Men plager meg så mye fortsatt.
Mami_ Skrevet 4. oktober 2012 #10 Skrevet 4. oktober 2012 Har allerede invitert på nytt og sagt at jeg er lei for det... Men plager meg så mye fortsatt. Ikke la det plag deg. Hvis, mot alle odds, disse damene skulle bli snurt for dette er de noen grinebitere hele gjengen. Hadde jo ikke blitt noe trivelig barseltreff hvis vertinnen måtte ta seg av og trøste et sykt barn og damene ble overlatt til seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå