ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Våkner kl 7 av vekkerklokken, sitter meg opp og kjenner jeg er full i feber, klarer ikke å åpne ene øyet og hode dunker noe så jævlig! Helvete tenker jeg.. Reiser meg og går 3 steg og merker at jeg har fått mensen, fantastisk! Går 3 steg til og trakker på en jævla legoklosse, får vondt og hopper til side, Joda tror du ikke det ligger en legoklosse til der jeg trakker. Nå er det like før jeg klikker, tenker jeg der og da. Med ett trøtt øye åpent og ett klistret igjen går jeg mot badet! Dumme dumme meg har ikke lukket baderomsdøren i går, men det ser ikke jeg så jeg går rett i den. Flott! Biter meg i leppene og tenker at det kan ikke bli verre nå, men han der oppe har vist onde planer for meg idag! På vei inn trakker jeg på beina til en strømpebukse, og klarer å få andre foten mellom slik at jeg snubler, prøver å ta meg for, men det ender opp med 2 forstuede fingre, en kul i pannen og ett blåmerker på kneet!! Sitter meg ned og griner ett par tårer, før min sønn kommer og spør hvorfor jeg ser så rar ut. Ser meg i speilet med mitt friske øye, Joda jeg ser gal ut. Ett hovent øye pga ørebetennelse, en fin kul i pannen, og helt rød pga feberen! Kler på ungene, prøver å levere de i bhg uten at så mange ser meg, og går inn på butikken vedsiden av bhg for å kjøpe meg paracet! Men jævelskapen stopper ikke her. Lommeboken ligger selvfølgelig hjemme! Men den snille butikk mannen ser nok at det ikke er min dag idag og sier jeg kan få betale senere:) Så nå skal jeg holde sengen i hele dag, for dette er virkelig ikke dagen min!!!
Frenzia Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Ynk! Første skritt på veien: Legg deg ned! Nå! Skjønner ikke hva mer som kan skje deg, men ta ingen sjanser! Du har jo selv erfart nå at en legokloss sjeldent kommer alene... Håper du har mulighet til å bli liggende i skjul under dyna en god stund. Har aldri hørt på maken til Slapstickhumorsketsjmateriale.
Kortslutning Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Huff, får litt dårlig samvittighet for at jeg ler nå. Men Frenzia`s kommentar om Slapstickhumorsketsjmateriale fikk meg til å se for meg dette i en sketsj Håper det bare er en dårlig start på dagen din. Og at når du våker om 3 timer så er kulen bare så vidt synlig, fingrene bare litt ømme, hodepinen, febern og øyebetennelsen er borte og at resten av dagen blir fantastisk for deg! God bedring
Gjest Ziva Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Ler så jeg hikster og jentungen lurer på om jeg har fått krupp Legoklosser er noe faenskap skapt av en forsmådd mann som ønsker oss mødre dit peppern gror. Masse sympati sendes din vei. Og utsett alle gjøremål til i morgen. God bedring.
Gjest Mentha Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 All sympati sendes retning deg! Høres ut som om Murphy har gått i vranglås hos deg :/ Må ærlig innrømme at jeg mått kvele et latterbrøl underveis i lesninga, for det hørtes bare så altfor fantastisk jævlig ut. Håper du får sovet av deg det verste nå, ikke engang tenk på å nærme deg kjøkkenkniver og andre farlige redskaper i dag. Bestill take out og ligg på sofaen eller i senga med verdens beste samvittighet. God bedring!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Ai ai ai! Skikkelig dritt dag altså!! Symp i bøtter og spann!! Drikk te, bann mye og fråts i paracet! Lego er dritt å trå på altså:/ sender en klem:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2012 Takk takk:) Hodepinen er vekke, feberen er nesten vekke, øyet er litt bedre, fingrene er vonde:( kulen er blitt større:s Prøvde å sove litt, kan ikke ha mobilen på lydløs pga må være tilgjengelig i tilfelle barna skulle bli syk eller noe. Fra jeg sovnet 10.30 til jeg våknet kl 13.30 fikk jeg ikke mer en 5 oppringninger 1 fra min søster, 1 fra en venninne og 3 telefon selgere fra Netcom som ringte 10 min etter den andre, altså 3 telefonsamtaler fra netcom på en halvtime. Stakkars han siste som ringte, han fikk kjeft han. Kjeftet så mye at han bare lå på. Jaja. Sitter trygt i sofaen nå og lurer på om jeg tør å skjære meg en brødskive eller om jeg bare skal spise rett av brødet. Redd for å miste en finger også.. Jaja det kan bare gå en vei, og det er oppover:) Ha en fin dag alle sammen:)
Patetica fåkksi Skrevet 4. oktober 2012 #9 Skrevet 4. oktober 2012 Oi, dagen min var visst ikke så ille likevel.!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Shit, det er det man kaller en dårlig dag det! Godt å høre at formen er stigende hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå