Husbygger Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Hvor lenge er det normalt å ha så store smerter i munnen at jeg ikke kan åpne munnen?? Jeg opererte den ut på tirsdag, da hadde jeg masse betennelse i området. Men smertene i kjeven blir jo bare verre å verre. Nå klarer jeg ikke å åpne munnen sånn at jeg får inn tannkost engang, au!! Spiser ibux og paracet til den store gullmedaljen her, men det hjelper jo ikke!! Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Hvor lenge er det normalt å ha så store smerter i munnen at jeg ikke kan åpne munnen?? Jeg opererte den ut på tirsdag, da hadde jeg masse betennelse i området. Men smertene i kjeven blir jo bare verre å verre. Nå klarer jeg ikke å åpne munnen sånn at jeg får inn tannkost engang, au!! Spiser ibux og paracet til den store gullmedaljen her, men det hjelper jo ikke!! Noen med erfaring? det er sikkert en betennelse i tannkjøttet fordi tannlegen hadde for dårlig hygiene. Dra til tannlegen og få antibiotika.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg ville nok også kontakten tannlegen for å se om det er en betennelse der. Da jeg opererte ut to av mine visdomstenner, så fikk jeg automatisk med en resept på antibiotika.
Husbygger Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2012 Da har jeg vært hos tannlegen, fikk bedøvelse sånn at jeg klarte å gape bittelitt. Hun renset opp i betennelsen, ga meg en resept på apocilin og sa "fint", da blir det 500 kr!! Syns det var surt å måtte betale det nå, siden hun ikke ga meg pencelin når jeg var der første gang! Men nå håper jeg jo virkelig at det blir bedre fort som F...!! Får se positivt på det, å kun leve på suppe må jo være en fin kick start på den slankekuren jeg absolutt trenger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå