Bustehue Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har fri idag, så vi tar en rolig morgen. Guttungen spiser frokost foran barnetv i pysjen, jeg slapper av med kaffe og litt data. Får kjempedårlig samvittighet, akkurat som om jeg gjør noe galt. Men egentlig koser vi oss jo begge to, det må jo være lov? Lurer på om det er den flinke piken i meg som sier at vi skulle spist frokost ved kjøkkenbordet som vi pleier og kanskje lekt litt. Og iallefall ikke barnetv om morgenen.. Det er litt slitsomt å skulle være så flink hele tiden. Også er det jo slitsomt at jeg blir lei meg når jeg ikke får alle ting til hele tiden. Flere flinke piker her? Noen som har noen gode råd for å bli kvitt "syndromet"? :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Det er slitsomt å være "flink" hele tiden, men man bør jo forsøke det meste av tiden i det minste. å bli sliten er normalt.
Miss Chocolate Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Deilig med noen sånne kosemorgener!! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 KOS DEG! Det er deilig å bryte rutinene litt innimellom og ikke bare være flink pike.
skinnfilla Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Ta vare på dagene de kommer ikke tilbake;)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Så lenge det ikke skjer flere ganger i uka ser jeg ikke problemet, men å "kose seg" spessielt mange ganger i uka er ikke spessielt lurt.
Lille- MO Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 hehe, vi koser oss hver dag vi tv'n står som regel på i bakgrunn, han spiser maten sin også løper han ut i stua og danser og tøyser til musikken på tv. herlig morgen!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg var veldig flink pike en gang i tiden, men det begynte dessverre å skli ut. Nå er jeg blitt lat, og må innrømme at det er mer slitsomt enn å faktisk være nøye på alle slike ting. For jeg har hele tiden i bakhodet at alt var mer effektivt og bedre før. Og det er et mareritt å få tilbake alle gode rutiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå