Gå til innhold

Problemstilling: Pupper og sex eller slank og sunn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere måtte velge, hva blir det til?

Eg trivs best med å være slank og helsemessig er det sunt med lav fettprosent, men skal det telle meir enn sex-pupper?

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

hva er sex pupper? er det en egne typer pupper du trer på før sex som en kondom?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi sex-pupper...definer?

Du må jo nesten spørre mannen da, hva han foretrekker...jeg hadde heller hatt små faste, enn disse all-over-the-place-lefsene...

Skrevet
hva er sex pupper? er det en egne typer pupper du trer på før sex som en kondom?

Ja, nesten som strap-on!

Eller sexpupper som i pupper som reagerer på å bli kost med, noe som ikke skjer når de er tynne.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, nesten som strap-on!

Eller sexpupper som i pupper som reagerer på å bli kost med, noe som ikke skjer når de er tynne.

Hææ? Stive brystvorter mener du? Det har jo ikke noe med størrelse eller fylde å gjøre?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Og hva er nå tynne pupper? Synes dere bruker fryktelig mange fremmedord her i kveld!

Skrevet

Haha! Med mer fylde på kroppen øker sexlysten og nytelsen under sex, men utenom det er trivselen høyere når kroppen er slank. Såh, hva velges?

Skrevet

Så du mener at lange, tynne pupper ikke lar seg kose med på samme måten som tjukke oppstopper-pupper? Og hvem øker det sexlysten og nytelsen for, dette med usunn fylde på kroppen? Deg eller sexpartneren? Jeg har i alle fall aldri opplevd økt opphisselse i takt med økt kilogram, uansett hvem som besitter dem.

Skrevet

Har faktisk høyere sexlyst og nytelse som slank med mer slunkne pupper enn da jeg var større og også hadde større og fastere pupper...

Sunn og slank bør også øke sexlysten! :)

Skrevet

Små bryster er faktisk mer følsomme enn store ;)

Skrevet

Så merkelig tråd, og så mye svada. Hahaha. Jeg ligger å ler høyt her.

Skrevet

Kilder? Jeg har G cup og får brystorgasme..

Skrevet

Haha for en fantastisk tråd!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Skjønner ikkeno jeg :D

Jeg er slank og sunn med F-cup og har kjempegod sex. I AM WONDER WOMAN!

Skrevet

Merkelig problemstilling... Er det sant at sexlysten øker med mer fylde på kroppen? Stemmer ikke for meg i hvert fall, det er når jeg er slank at jeg føler meg sexy. Og puppekos er godt selv om de er små...

Skrevet

Har aldri merka noe forskjell på følsomheten enten jeg nå har veid 50 eller 70 kg..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ingen forskjell i følsomheten fra jeg var 125 kg til jeg var 88 kg her heller..

Skrevet

Ja takk, begge deler.

Må det være enten eller da?

Skrevet
Hihi sex-pupper...definer? Du må jo nesten spørre mannen da, hva han foretrekker...jeg hadde heller hatt små faste, enn disse all-over-the-place-lefsene...

HA HA! -Jeg ER så enig med deg.. he he he

Skrevet
Kilder? Jeg har G cup og får brystorgasme..

http://hellobeautifu...sts-beneficial/

Om du googler så får du mer treff.

Selv om du er heldig (?) å få brystorgasme, betyr ikke det at jevnt over er det små som er mest følsomme :)

Skrevet

Nei keg visste ikke, aldri hørt om det før bare jeg.. Men tror ikke str på puppene har noe å si or godt eller dårlig sexliv

Skrevet
Nei keg visste ikke, aldri hørt om det før bare jeg.. Men tror ikke str på puppene har noe å si or godt eller dårlig sexliv

Nei, det tror ikke jeg heller, brystene alene har jo ikke noe å si for nytelsen ellers :) Og "mindre følsomme" trenger ikke bety "Ikke følsomme i det hele tatt" ;)

Skrevet

Hos meg er det da vitterlig brystvortene, og ikke puppene i seg selv, som er følsomme og som reagerer på seksuell stimuli. Så de har nå holdt seg like følsomme hele veien, fra A- til D-cup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...