Gå til innhold

Liker du Mister Bean? Er det din type humor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker generelt britisk humor. Monthy Pyton har mye bra for eksempel. Rowan Atkinson er også forsåvidt morsom i andre roller enn mister Bean. Men akkurat mister Bean klarer jeg ikke. Syns liksom det blir for "tilgjort" og masete.

Noen som er enig med meg?

Har litt inntrykk av at jeg er "den eneste" som ikke syns mister bean er morsom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Kan absolutt ikke fordra mister bean. Blir gal av det! Har aldri sett en film av han, bare sånne klipp, jeg blir stressa på en måte. Det og alle elsker Raymond er noe jeg ikke klarer. Tenker bare "hvorfor skiller du deg ikke Debra???!"

nei huff ble sliten bare av å skrive om det...

Skrevet

Husker at jeg var veldig begeistret for mr. bean da jeg var barn, fordi humoren var for det meste grei å forstå og pga. de absurde situasjonene (kjøre bil på taket og sånn.) Husker faktisk også at jeg syntes det var veldig veldig trist da han lå alene på nyttårsaften fordi festen hans ikke fungerte. Så jeg synes det har en varme og dybde i seg, selv om jeg ikke ler eller ser så mye på det lengre.

Monthy Python er konge uansett :D Men klarer ikke å se de ekle greiene mer enn en gang, har de fleste på dvd og spoler over de verste seriene.

Elsker helsprø, absurd humor som allikevel har innhold.

Skrevet

Nei, ikke min type humor. Men jeg er vokst opp med Mr Bean og Benny Hill fordi faren min elsket de to og hadde masse videokassetter og dvd av de .

Skrevet

Liker mr Bean på en nostalgisk måte. Syns ikke noe om filmene hans, men smiler litt den dag i dag når jeg tenker på familiekvelder foran tvn med Mr Bean.. Og taco på bordet.. ( som den gang var å regne for eksotisk og veldig spennende mat)

Da lo hele familien så vi holdt på å daue.. Nå bare humrer jeg av han. Monty Phyton derimot kan få meg til å knekke sammen i latter.

Men så er jo jeg 31 år og eldgammal røy :P

Skrevet

Mr.Bean er sånn type humor jeg blir flau av å se på :S

Men er ellers veldig glad i britisk humor. Ser mye på Qi, Standup at the Apollo, Monthy Pyton har jeg væert fan av lenge og Graham Northon Show er morsomt. :)

Skrevet

Å, jeg digger Mr. Bean! Rowan Atkinson er som regel genial i rollene sine, ogsÅ som sorte orm. Han fÅr jeg aldri nok av, og ler like mye hver gang.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Digger Monthy Pyton! Men Mr.Bean takler jeg ikke.. Samboeren derimot, digger Mr.Bean....

Skrevet

Huff, nei! Synes det er slitsomt å se på. Monty Pyton synes jeg er morsomt til tider, og britisk humor kan være artig det. Men ikke Mr Bean :(

Skrevet

nei, jeg blir bokstavelig talt kvalm av å se mr.bean.. skal noen se, må jeg rett og slett snu meg eller gå ut av rommet..

Skrevet

Nei har heller sansen for little britane, come fly with me, QI , og standup.

Skrevet

Elsket mr. Bean når jeg var barn, men nå er det ikke morsomt heller. Er ikke så veldig glad i britisk humor. Jeg liker sarkastisk humor ala South Park og The Office :)

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Neeeeeei!!!

Skrevet

Jeg er ikke noen stor fan av britisk humor, heller ikke mr. Bean. Kan godt se på, men det blir litt masse ja. Men så er jeg sånn at jeg synes tom langbein blir for masse.. Akkurat som om man får skiene gjennom buksa på tvers hahaha :P

Skrevet

Har aldri likt mr. Bean serien. selv da jeg var liten irriterte han meg noe innmari. Og filmene er jo enda verre.

Men jeg elsker Black Adder, fantastisk serie, jeg ler så jeg griner.

Skrevet

Jeg kan synes at Mr. Bean er gøyal, men jeg orker sjelden å se på ham, det blir for slitsomt og masete. Jeg blir stresset av den mannen! :)

Skrevet
Jeg kan synes at Mr. Bean er gøyal, men jeg orker sjelden å se på ham, det blir for slitsomt og masete. Jeg blir stresset av den mannen! :)

Imidlertid liker jeg veldig godt Seinfeld, King of Queens, Monthy Python og Fockers-filmene :D hahahaaaaaaaaaaaa

Skrevet

Jeg elsker britisk humor, mothe Python er fremdeles like morsomt.

Jeg har i likhet med flere her et nostalgisk forhold til mr bean. Dette var humor for hele familien da jeg var barn (i tillegg til 'alo alo' og hotell i særklasse).

Derfor humrer jeg fremdeles godt når jeg ser mister bean dukke opp på TV-skjermen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...