Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Broren min var på besøk igår, vi holder på å flytte så ting ligger kanskje der det ikke burde osv. Dattera mi på 4 år kom da inn i stuen med en dildo og gikk rett bort til broren min "'SE onkel, en TISSEFANT!" og viftet med den i ansiktet hans... Huff, så flaut!!!
ærlig talt Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Hehe, godt det "bare" var broren din på besøk da
Honningmelon Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Haha, gud så artig! Og hva sa broren da?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Hahahah!!! Guuuuuu så gøy! hva sa onkel da tro?
PeppaPig Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 hahahaha! Dette er vel kanskje noe dere kan le av om et par år Broren min hadde nok dødd av flauhet om det hadde skjedd her, mens min svigerinne sikkert skulle ha sammenliknet størrelse
SophiesMum<3 Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 hohohoh - det var dagens latterkule! Takk for den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå