Gå til innhold

Hadde du hatt sex i et hus der det er lytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Senga vår knirker, gulvet er ugjevnt, den dunker i gulvet med litt bevegelse, og det er så lytt at man hører om det snakkes (ikke hva, men at det prates) i rommene nedenfor, og attmed.

Hadde du fått deg til å ha sex med andre våkne folk i huset? Hadde du gidda å ha sex, om du måtte legge så mye bånd på deg selv under akten at du knapt kunne bevege deg, alternativt ikke bruke senga, at du ikke kunne ytre et stønn eller et gledes gisp?

Hadde du fått deg til å ha sex i en slik situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske lytt her jeg bor og har mye sex,men gulvet er bra og Senga Knirker ikke,men er lytt ja,hører folk snorker her

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har ikke det, men naboene har. De har visst ingen problemer med det ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ja hadde har sex uansett. Jeg kan gjøre hva jeg vil i min leilighet, og naboene rundt må vel regne med lyd når de vleger å bo med folk på alle kanter :P

Sengen min knirker og jeg er ikke stille jeg heller.. men hvem er det som bryr seg om sånt? Midt i akten har vel ikke de fleste så god selvkontroll på hva de sier vel? eller gjør for den slags skyld :P

Skrevet

Jeg har bodd mange plasser der en har hørt naboen, og naboen sikkert har hørt meg. Men jeg hadde ikke hatt det om noen som var på besøk hos meg eller andre i huset hadde hørt meg ha sex, når de var hos oss.

Blir litt forskjell der, synest jeg.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet
Jeg har bodd mange plasser der en har hørt naboen, og naboen sikkert har hørt meg. Men jeg hadde ikke hatt det om noen som var på besøk hos meg eller andre i huset hadde hørt meg ha sex, når de var hos oss. Blir litt forskjell der, synest jeg.

Jeg bor i en enebolig som er ombygd til 4 leiligheter så vi er vegg-i-vegg i samme hus, men altså: Det plager meg ikke. Det "verste" er kanskje når de setter på musikken for å overdøve, hehe ;)

Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt veldig pirret av tanken på at noen kunne høre oss.

Skrevet

Kommer helt an på hvem son hører det.

Skrevet

Min far er her av og til på overnatting, det samme med hans særkullsbarn og gjerne særkullets venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...