Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har en venninne ( singel) som tidligere rotet med en mann. Han er glad i fest og damer. Anyhow, han fikk seg dame for et år siden og bor ikke i samme by som oss. Allikevel skriver han skitne meldinger og dirtychat med min venninne og spør etter nakenbilder etc.. Hun synes jo det er gøy og flørter vilt tilbake selv om hun vet han har dame. Senest idag fortalte han henne at han skal bli samboer med dama, selv om ha spurte om hun kunne sende nakenbilder.. Fader ta, blir så oppgitt av sånne menn! De har ikke sex eller et forhold per dags dato men synes det er galt av han.. Han har vel ikke blitt oppdaga, enda.. Prøver å hinte til henne at det er litt galt å oppfordre han videre til å skrive, men neida.. Jaja, dagens innlegg fra meg
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Huff, ja han gjør jo dette fordi han er en egoist, men også fordi han kan. Han får i pose og sekk og sånne jenter som venninnen din gjør det lett for menn å "unnskylde seg" med at damer godtar jo slikt... dumme damer, og egoistiske dritt av noen menn!
ærlig talt Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg skjønner ikke at venninna di godtar sånt, jeg. Tenk om det var kjæresten hennes som drev på sånt. Altså; det er jo han som gjør noe galt, men denne venninna di forstår vel at denne karen sikkert sender sms til mange andre damer også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå