Gå til innhold

Til dere som onanerer:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge onanerer dere hver gang og hvor mange orgasmer gir du deg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 til 2 stk, bruker ca 3-4 minutter max på hver.

Skrevet

Det varierer jo litt hvor lang tid det tar, men sjelden mer enn fem minutter.. noenganger bare et minutt. Stopper som regel på en org., men tar meg et par stykker hvis jeg er ekstra kåt.

Skrevet

Varierer veeeeldig! kan holde på alt fra et par-tre minutter til leeenge. alt etter hvordan lysten er den dagen. som regel fornøyd etter en orgasme, en hender jeg går for nr to også.

Hva med deg, HI?

Skrevet

Hm, jeg er nok litt unormal jeg da.. Jeg kan gjerne drive på i en halvtime og unner meg som oftest 4-10 o`er :D

HI

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Tja jeg kan jo komme på 20 sekunder, men jeg liker å holde på lenger om jeg har tid og gidd.

30 min kanskje. som regel er det vel 10-15 men ikke uvanlig med 30 heller...

Skrevet
Tja jeg kan jo komme på 20 sekunder, men jeg liker å holde på lenger om jeg har tid og gidd. 30 min kanskje. som regel er det vel 10-15 men ikke uvanlig med 30 heller...

10 orgasmer kanskje ja... eller 5...

Skrevet
Tja jeg kan jo komme på 20 sekunder, men jeg liker å holde på lenger om jeg har tid og gidd. 30 min kanskje. som regel er det vel 10-15 men ikke uvanlig med 30 heller...
å komme på 20 sekunder er greitt men kossen går de ann og få opptil 30 orgasmer?.. wow..
Skrevet
å komme på 20 sekunder er greitt men kossen går de ann og få opptil 30 orgasmer?.. wow..

hehe gikk litt fort der :P holder På i 30 min ikke 30 orgasmer... det hadde jeg ikke orket faktisk.

Skrevet

Jeg hadde en venninne som snakket om at hun hadde maaange orgasmer hver gang hun hadde sex. Til slutt fant vi ut at vi hadde litt ulik "definisjon" av orgasme. Jeg kan f.eks. under et samleie (eller når jeg onanerer) ha flere "nesten-orgasmer" som gir en liten utladning, og spenningen må bygges litt opp igjen, men disse småorgasmene har jeg aldri definert som orgasmer - jeg definerer kun den store orgasmen som orgasme. Så vi hadde rett og slett ulik definisjon på orgasme. Viste seg at min venninne alltid hadde det jeg kaller "nesten-orgasmer", men nesten aldri noen større.

Men noen har bare enkelt for å få orgasmer, også de store, og heldig er jo de ;)

Skrevet
hehe gikk litt fort der :P holder På i 30 min ikke 30 orgasmer... det hadde jeg ikke orket faktisk.
hehe... nei max 10 :P
Skrevet
Jeg hadde en venninne som snakket om at hun hadde maaange orgasmer hver gang hun hadde sex. Til slutt fant vi ut at vi hadde litt ulik "definisjon" av orgasme. Jeg kan f.eks. under et samleie (eller når jeg onanerer) ha flere "nesten-orgasmer" som gir en liten utladning, og spenningen må bygges litt opp igjen, men disse småorgasmene har jeg aldri definert som orgasmer - jeg definerer kun den store orgasmen som orgasme. Så vi hadde rett og slett ulik definisjon på orgasme. Viste seg at min venninne alltid hadde det jeg kaller "nesten-orgasmer", men nesten aldri noen større. Men noen har bare enkelt for å få orgasmer, også de store, og heldig er jo de ;)

Jeg får mange orgasmer når jeg onanerer, da er det kun opp til hvor mye jeg gidder, men ja jeg tar sånne mini pauser imellom så det bygges opp igjen til en skikkelig en, derfor jeg bruker litt tid :P

Om jeg leker med en mann er det ikke alltid jeg kommer, er desverre altfor mange menn som tror klitoris er en øy i Hellas.. Men kommer lett jeg da, men jeg er jo veldig åpen, frgjort og trygg på sex tror det har noe med det å gjør for min del =) Så er jeg flink til å ikke bare jatte med, men hjelpe stakkaren om han plundrer fælt og sier/viser hvordan det funker for meg.

Skrevet

Det varier. Alt fra 2 - 3 minutter til 10 minutter, som regel gir jeg meg etter en orgasme, men noen ganger blir det to. Får veldig lett orgasme når jeg onanerer, ikke fullt så lett under samleie.

Skrevet

Ca 3 min og en org. Gidder ikke fler vanligvis. Ikke lett å få flere heller utenom svangerskap

Skrevet

En om dagen. Tar meg ca 5 min maks

Skrevet

Jeg bruker bare noen få minuter og får gjerne 2-5 stk når jeg først setter i gang.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja, det pleier å bli hurtige saker det der. 2-10 minutter, og en orgasme. Om jeg onanerer så er det fordi samboeren er borte, og "trykket er for stort", eller om han ikke orker/klarer sex.

Skrevet

Er det såå vanlig å få mange orgasmer?? Får aldri mer enn en jeg. Tror jeg måtte ha holdt på veeeldig lenge hvis jeg skulle fått flere.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...