Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Er alene. Kjøpt leilighet der badet bør pusses opp på sikt. Har ikke bil heller. Har 70.000 i egenkapital. Hva ville dere kjøpt? Evt bil eller spart videre til bad? Håper på mange svar.
Kjærepære Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Spørs hvor du bor... om der er godt kollektivtilbud, så gå for bad! Men må du ha bil, så eh.. jah.. må du jo ha bil
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Bad! Sålenge det er mulig å komme seg rundt på bena og med bussen.
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Kva treng du mest? Bil er dyrt i innkjøp og dyrt i drift, kort og godt ei dum investering om den ikkje er nødvendig. Men gull å ha når ein virkeleg treng ein. Endret 3. oktober 2012 av ★
:o) :o) :o) Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Definetivt bil for min del!! Jeg er avhengig av bil, og kunne fint levd med et bad som ikke ser så bra ut så lenge det er brukendes!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Hvordan er kollektivtilbudet der du bor? Er det dårlig hadde jeg gått for bil. Ellers hadde jeg pusset opp badet
blond Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Hvis du skal få ordentlig svar må du gi flere opplysninger. Hvordan kommer du deg rundt nå? Trenger du bil eller klarer du deg med kollektiv trafikk, beina og sykkel? Bil er dyrt i bruk og du kan regne med økte utgifter i rykk og napp, det er mer forutsigbart å pusse opp badet, men også her bør du undersøke en del før du velger. Spør om prisoverslag hos et par aktører, så får du bedre grunnlag å velge på.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Jobbmessig trenger jeg egentlig ikke bil, men ellers til venner os, kamper osv. Blir sprø av å ikke ha det. Hatt det i 12 år og har nå vært uten siden juli. Må få litt priser. Vanskelig å velge. Gjerne flere svar. HI
Himmel og hav Skrevet 4. oktober 2012 #10 Skrevet 4. oktober 2012 Da hadde jeg kjøpt bil nå, og latt badet vente et par år til du har fått spart litt mer, betalt ned litt på lånet/ leiligheten har steget i verdi og du kanskje kan låne opp en liten sum på den igjen til oppussinga.
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. oktober 2012 #11 Skrevet 4. oktober 2012 Bil: taperseg i verdi. Veldig dyrt å ha og bruke. Bad: øker verdien på leiligheten en god del. .... Hadde gjort badet først. Så kjøpt en utrolig billig bil senere.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #12 Skrevet 4. oktober 2012 Hvis du ikke har bad, eventuelt mangler både dusj og badekar, ville jeg prioritert det høyt. Om du trenger bil for å komme deg på jobb eller liknende ville jeg prioritert det. Trenger du ingen av delene ville jeg ventet med begge deler. 70.000,- er ikke alveren i buffer om noe skulle hende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå