Gjest Heartbroken Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Har sett noen episoder og de er alle nesten helt like - et veldig vrient tilfelle som ingen finner ut av, før House selvsagt løser gåten helt på slutten av episoden. I tillegg er han alltid sur og uggen, men har lov til det siden han er så dyktig... Kjeeedelig
Gjest Ziva Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Elsker House, han er like humørsyk som meg
Gjest Heartbroken Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Du er kjedelig!! Ok. Godt å vite.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 House er et av ukens virkelige høydepunkter!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Han er heit! Og har akkurat sånn tørr humor som passer meg:) men at episodene begynner å bli kjedelig, det har du rett i
Solskinnsbolle Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Har sett noen episoder og de er alle nesten helt like - et veldig vrient tilfelle som ingen finner ut av, før House selvsagt løser gåten helt på slutten av episoden. I tillegg er han alltid sur og uggen, men har lov til det siden han er så dyktig... Kjeeedelig Helt enig med deg! Orket ikke mer enn ca 1/2 sesong av programmet, det var jo bare samme greia om og om igjen som du sier. Og en sur og sarkastisk (på en dårlig måte) hovedperson som kunne tillate seg alt han ville bare fordi han var et geni. Irriterende.
I scream for icecream! Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Episodene er litt like i oppbygningen ja, men jeg synes han er ganske kul selv om han er temmelig motbydelig. Jeg liker det, men følger ikke fast med, så er kanskje derfor jeg ikke blir så fort lei.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har heller ikke helt sansen for den serien. Har ikke helt skjønt verken humoren eller konseptet. Følger med på nok andre serier likevel. Mest glad i krimserier jeg.
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 Likte House godt dei fem første sesongane. Så dabba det av gradvis, og sesong åtte er rett ut horribel. Det er helt greit at det ikkje blir ein sesong ni...
blond Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 Tv er generelt bortkastet tid. House var spennende de første gangene, nå er det kjedelig og repeterende, ser nesten ikke forskjellen på episodene engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå