Gå til innhold

Mac vs Pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har synspunkter å komme med?

Er så i tvil på hva jeg skal velge.

Skal i hovedsak bruke maskinen til bilder, neslastning av film og musikk ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mac i snart ett år, men er fortsatt ikke fortrolig med den. Mulig jeg er litt tungnem, men synes det er så mye som ikke funker. Hver gang jeg skal bruke nettbanken er d noe kluss med java, og hvis jeg skal bestille bilder på nett er det på samme viset. Og masse andre småting som gjør at jeg kun bruker den for å surfe på nettet...

Skrevet

Jeg sliter også med Mac'en.... Blir ikke fortrolig med 'Finder' contra foldersystem... Har innsett nederlaget etter ett års bruk og innstallert windows på den.... Men synes den er treg med windows:(

Skrevet

til det som du skal bruke den til ville jeg sakt Mac..

Her i huset har jeg en Dell, som er MEGA treg, feil med konstant, og ikke minst virus..

Sambo har en mac, den er rask, lite med feil og har kjempe mange fine redigeringsprogrammer.. osv

Jeg liker bare ikke å bruke Mac'en, rett og slett for jeg er litt fjærn når det kommer til teknologiske duppedingser, og er vant til Pc, men jeg vet at neste gang blir det mac på meg også, holder myye lengre, og er enkel i bruk bare man biter tenna sammen og setter seg inn i oppsettene :P

Skrevet

Har hatt mac i snart ett år, men er fortsatt ikke fortrolig med den. Mulig jeg er litt tungnem, men synes det er så mye som ikke funker. Hver gang jeg skal bruke nettbanken er d noe kluss med java, og hvis jeg skal bestille bilder på nett er det på samme viset. Og masse andre småting som gjør at jeg kun bruker den for å surfe på nettet...

Kanskje du bruker "feil" nettleser? Safari er det ofte problemer med. Tror vi bruker chrome.

Jeg elsker Mac og velger glatt det over pc! Mikroskopiske sjangser for virus ++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...