Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg har gjort det slutt. Han har kjøpt ny bolig og flytter om 4 uker. Det er et gjensidig brudd om man kan si det sånn. Vi bor sammen og samarbeider greit nå og skal gjøre det til han flytter.

Han dro ut nå i kveld for å treffe en kollega eller noe. Også greit, vi har det ikke supert etter leggetiden til barna likevel.

Jeg fikk nå melding om at han overnatter og ikke kommer hjem.

Mistenker det er en kvinnelig kollega han har seg med nå.

Tror ikke han var utro når vi var sammen, men mistenker dette er minst 2 gang han er med henne etter at det ble slutt.

Selv om jeg ikke vil være sammen med han, synes jeg dette er kjipt.

Veldig raskt egentlig.

Er det rart at jeg synes han bør vente med å leve singellivet til han har flyttet?

Jeg har jo ikke noe jeg skulle ha sakt.

Føler meg bare øøøøhhhhh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel han er jo singel,så kan vel ikke gjøre så mye med det da,men forstår du synes det er Kjipt.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Tenk minst mulig!

Det er en del sånne mennesker, som ikke engang kan vente til de har fått flytta ut før de finner en ny. Enda noe at han ikke fant noen før det var slutt mellom dere.

Skrevet

Sant nok. Han er en person som ikke trives i eget selskap.

Jeg har bare ikke startet med sorgprosessen enda, da det nok skjer første gangen ungene er hos han.

En ting er å bli alene. Det er forsåvidt greit, en helt annen ting er å ikke ha sine egne barn 100%. Det blir vanskelig det.

Skrevet

Dette er typisk hos de som ikke greier å være alene, de hopper inn i neste forhold nesten over natten. De aller fleste av dem har aldri vært lenge nok alene til å reflektere over hva de egentlig vil ha, hva som gikk feil i forrige forhold osv. Og da blir de ofte slike evige "hoppere" fra et forhold direkte inn i et annet.

Jeg synes det er ganske respektløst å gjøre det slik han gjør det når dere fremdeles bor under samme tak. Respekt for det som tross alt har vært bra. Men, folk er jo ulike også. Jeg synes han kunne ha ventet, det hadde kostet ham så lite. I hans hode så må han kanskje begynne neste forhold allerede nå slik at han ikke får en eneste dag som helt singel.

Prøv å heve deg over måten han velger å takle bruddet deres på. Det som er viktig er hvordan du selv takler det. Så pass på at du har gode venner eller familie du kan være sammen med og snakke med. Finn på noe nytt. Ta opp igjen gamle hobbyer eller finn deg nye slik at du har noe å glede deg til når han har ungene. Og la deg selv bruke den tiden DU trenger på å bearbeide forholdet og bli klar for noe nytt.

Lykke til! .)

Skrevet

Tusen takk for svar. Du har rett i din beskrivelse. Den stemmer helt.

Jeg har heldigvis et godt nettverk og "gleder" meg til å starte på nytt og faktisk også være singel. Av respekt for han venter jeg.

Litt kjipt at vi skal bo sammen en stund til. Vil likevel at vi gjør det slik at barna får en best mulig overgang. De vet jo heldigvis ikke dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...