Gå til innhold

Morsomme tilfeldigheter rundt graviditetene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstemann ble unnfanget på/rundt bursdagen til mannens farfar. Han døde dessverre før vi fikk vite at vi ventet det første oldebarnet (ca en uke etter).

Denne gangen har vi termin på bursdagen til samme farfar :) en morsom funfact syns vi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært oldemors jente, fra jeg var liten, og enda den dag i dag merker jeg hennes nærvær.. Og har termin på hennes bursdag.:)

Skrevet

min har termin på bursdagen min. på selveste 30-årsdagen min. :P

morsom funfact syns jeg :P

Skrevet

Min bestemor fikk første og siste barnebarnet, samt første oldebarnet, på samme dato. Forøvrig ble siste barnebarnet og første oldebarnet også født samme dag, med kun noen timers mellomrom.

Forehåpentligvis er det mange oldebarn igjen på lista, for dette havner ikke på den datoen. :)

Ganske spesielt synes vi! :)

Skrevet

Jeg har vært gravid tre ganger, og hver eneste gang har noen i slekta dødd like etter at jeg fikk positiv test. Først min oldemor, så min bestemor, og så min bestefar. Tør nesten ikke å bli gravid igjen :)

Skrevet

Jenta vår ble unnfanget en måned før mannens tante døde. Jenta vår ble født på denne tantens første bursdag etter hennes død :) Jeg tenker at det var ment too be :)

Skrevet

Alle mine 3 barn er født på en torsdag. :) Det samme er deres far.

Skrevet

Begge mine barn er født 01:30 . Eldste er født på samme dato som min mor.

Min yngste er født den 30,var 3 dager på sykehuset og kom hjem den 3 som var min bursdag. Fineste bursdagsgaven jeg noen gang har fått.:)

Skrevet

Min mann har brukt noen år på å bli klar for en attpåklatt.

Så i fjor høst sa han at han var klar. Bare at han ville ha den fortest mulig og ikke vente ett par år til som var min plan.

Så måtte jeg i tillegg love han å gi han en ekte junior. Det ble det, en gutt på bursdagen hans. Godt på overtid... Godt jobbet av meg :-) Han er i tillegg veldig lik sin far...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

I følge ULtermin måtte min ha vært unnfanget på min søsters bursdag, og terminen ble da satt til samme dato som min søsters førstefødte. ;)

Skrevet

Min første er unnfanget på farens bursdag og født den 12 i mnd.

Min andre er unnfanget på min bursdag og født den 6 i mnd.

Min tredje er født 12/6

Alle tre er født på en tirsdag.

Skrevet

Morsomste jeg har vært borti var etter storebroen min ble født (mamma fortalte meg). Hun hadde ringt og gratulert sin svigersøster som tante.

Ca en måned etterpå ringer hun glad og lykkelig og forteller at hun er gravid :D. Mamma klarer ikke å la være og spøke og spør: "åja ha du feiret at du ble tante?" Det ble stille så kom et flaut ja hun hadde vist det hehe

Skrevet

Jeg fikk positiv test på Halloween, var uplanlagt gravid så fikk skikkelig panikk. Det var den skumleste Halloween ever.

Uken før døde min mormor i tillegg, og det siste hun gjorde var og spørre etter meg og kreve og få vite hvordan jeg hadde det.

Skrevet

Mannen min sa "jeg begynner å få veldig lyst på barn". Samme dagen fikk jeg positiv test.

Og så sa jeg en gang "skal vi ikke snart tenke på en til?" Samme dag fikk jeg postiv test.

Denne gangen sa moren min. "Nå er ungene så store, skal det ikke bli en siste nå snart?" På gøy tok jeg en test, og den var positiv gitt. :P

Skrevet

Jeg har hatt samme termin tre ganger. Det som er rart, er at første gang planla vi et vårbarn. Fikk termin 19 mars. Andre gang planla vi å få barn rundt bursdagen til den første. Fikk termin 19 mars. Tredje gang planla vi å få barn i august-desember, men spiren lot vente på seg, og da den endelig satt fikk vi termin 19 mars.

Men ingen er født den dagen. De er født i løpet at en måned, fra 7 februar til 6 mars. Alle fødslene har vært indusert eller ks.

Skrevet

Tre søndags barn her. :)

Første i et helsikes tordenvær.

Andre i en snøstorm.

Tredje i strålende solskinn.

Ikke at jeg fikk med meg så mye av været da, he,he. Og været står ikke i stil til personligheten. :)

Skrevet

vår jente ble født på en kombinasjon av min og min manns fødselsdag.

dagen (13.) til min mann og mnd (2.) samme som meg.

det synes vi er litt koselig da.

Skrevet

Hun ble ungfanget nøyaktig ett år etter vi giftet oss. Vi hadde ikke brukt prevansjon på to år, men vi lot det være litt opp til tilfeldighetene. Hun er født nøyaktig ett halvt år før oldefarens bursdag som døde samme dato måneden etter og han trakk det siste åndedrag 17: 35. Vår datter er født 17:35. Dette er funfact jeg ikke setter så stor pris på.

Skrevet

Min bestemor døde da jeg var gravid med min eldste. Jeg var på sykehjemmet og tok farvell. Dro direkte derfra til legekontroll og fikk høre hjerteslagene til datteren vår for første gang. Det var en stor kontrast på bare noen timer.

Skrevet

30 min før jeg fødte, sa pappa til mamma at kl.17.03 kommer gutten. Da hadde jeg bare holdt på i 7t og det er jo ikke så lenge til å være førstegangs. Vi visste ikke kjønnet. Men 17.13 kom jammen gutten (ikke verst å bomme med 10 min syns jeg). Jeg spurte hvorfor han tippa det... Jo han ble sjøl født kl.17.03.

Skrevet

Når min storesøster ble gravid døde vår morfar, når jeg ble gravid (7 år etterpå) døde vår mormor. Når min lillesøster ble gravid døde farfar, og 7 timer at hun hadde født døde farmor. Ikke bra!!

Gjest April barn <3
Skrevet

Sist jeg gikk gravid falt UL termin på storebror sin fødselsdag :)

Skrevet

Jeg har bursdag samme dag som min morfar. Eldste sønnen min er født samme dag som min mormor :-D

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Min sønn er født på samme dag som sin onkel og oldermor (begge på farsiden). Og i tillegg var det fredag 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...