Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Sitter jo bare å tuter som en annen idiot Noen andre som har sett den?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Hvor har du sett den? Har fremdeles siste episode igjen av sesong 8 jeg......
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Har sett den... Grein som en gal.... Fy og trist!!
Marjoriee Dawes Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Uææ ikke si sånn da!! Nå vil jeg og se. Finner man den på youtube eller noe da eller?
Gjest MMJ Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Uææ ikke si sånn da!! Nå vil jeg og se. Finner man den på youtube eller noe da eller? TV2 sumo - helt genialt!!!
Marjoriee Dawes Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Åh ja men da er det jo null stress. Går å titter med en gang jeg :-D
ellen-propellen Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Enig! Dustete var en korrekt beskrivelse. Grein masse
Gjøkeredet③ Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Ser jeg ble anonym.. Det var jo ikke helt meninga. Men her er uansett episoden om det er noen som ønsker å se den: http://www.watchtvchannel.net/greys-anatomy-season-9-episode-1-going-going-gone/ Hi Endret 3. oktober 2012 av Gjøkeredet③
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Må man ikke logge seg på og betale der?
Gjøkeredet③ Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Nope... Har aldri betalt for en eneste episode av noen ting som helst.. Du bare scroller ned til den første boksen under summary og klikker der det står "Click here to close ad and play video", og trykk play!
Magetaska Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 Sitter jo bare å tuter som en annen idiot Noen andre som har sett den? Nei. Fortell fortell! Er nysgjerrig. Hvem fler en Lexi dør?
Gjøkeredet③ Skrevet 4. oktober 2012 #13 Skrevet 4. oktober 2012 Sitter jo bare å tuter som en annen idiot Noen andre som har sett den? Nei. Fortell fortell! Er nysgjerrig. Hvem fler en Lexi dør? Mark :(
Magetaska Skrevet 4. oktober 2012 #14 Skrevet 4. oktober 2012 Sitter jo bare å tuter som en annen idiot Noen andre som har sett den? Nei. Fortell fortell! Er nysgjerrig. Hvem fler en Lexi dør? Mark :( Nei nei nei! Han er jo den fineste av de alle..
I scream for icecream! Skrevet 4. oktober 2012 #15 Skrevet 4. oktober 2012 Dør Lexi? Ånei. Hun er jo sÅ utrolig skjønn, og helt fantastisk vakker. Uff, nÅ ble jeg lei meg.
Gjøkeredet③ Skrevet 4. oktober 2012 #16 Skrevet 4. oktober 2012 Sitter jo bare å tuter som en annen idiot Noen andre som har sett den? Nei. Fortell fortell! Er nysgjerrig. Hvem fler en Lexi dør? Mark :( Nei nei nei! Han er jo den fineste av de alle.. I know.. Og jeg leste et eller annet sted at dette er Patrick Dempsey's siste sesong, så da blir det plutselig veldig tynt i rekkene kjenner jeg
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #17 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg syntes det var en dårlig første episode. er så kjedelig når alle de gamle slutter.. Blir ikke det samme med bare nye mennesker..
Magetaska Skrevet 4. oktober 2012 #18 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg syntes det var en dårlig første episode. er så kjedelig når alle de gamle slutter.. Blir ikke det samme med bare nye mennesker.. Slutter alle? Noen må jo være igjen?
mariabee Skrevet 4. oktober 2012 #19 Skrevet 4. oktober 2012 Men på vår sumo er bare den episoden hvor d er timene etter flyet styrte og lexie dør. Der er mark fortsatt i live. Er d kommet flere episoder på tv 2 sumo da???
Magetaska Skrevet 4. oktober 2012 #20 Skrevet 4. oktober 2012 Nei, og det kommer nok ikke flere på sumo før tidligst til våren. Men du kan streame fra nett. Se link lenger opp i tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå