Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har bare ett barn (foreløpig) og hun har virkelig kommet i trassalderen. Det skjer ikke så ofte, men når det skjer så er det virkelig ille! Skulle hente i barnehagen i dag og hun ble veldig glad for å se meg og skulle vise meg trampolinen de har inne. Denne er det plass til et barn på og det ble fullstendig krise da et annet barn gjerne ville opp sammen med datteren min. Hun ble helt hysterisk og satte i gang å hyle. I slike situasjoner så er jeg helt rådvill og det mest naturlige for meg er at hun "gjør seg ferdig". Etter hun hadde hylt og blitt sint så steller hun seg bak en gardin og gråter. Jeg prøvde så klart å si at **** kunne hoppe nå for nå skulle vi hjem. Og si at det går bra osv osv.... Men når hun er i et slikt humør så vil hun ikke bli snakket til eller få trøst, det går heller ikke an å avlede når det er slik. Jeg lot henne bare gråte seg ferdig bak gardinen mens jeg satt ved siden av. Når hun roet seg litt tok jeg henne opp og ga henne smokken og hun var ferdig. Hvordan gjør man dette? Jeg føler at alt blir feil. Hun er forresten 2 1/2. (Og hvis noen skulle reagere på at hun fremdeles bruker smokk så er det bare hjem fra barnehagen når hun er så sliten og når hun sover)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Hørtes ut som en grei reaksjon fra deg det. Jeg hadde nok ikke tatt meg tid til å vente til hun var ferdig med gardinleken. Hadde sagt at hun kunne vise meg trampolinen neste gang, nå skal vi hjem, så tatt henne på hofta og gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå