Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Kanskje ikke rett forum, men tenkte kanskje noen hadde noen ide om hva dette kan være... Var på toalettet for å "bommelom" i stad. Litt hard i magen. Da jeg skulle tørke meg var det blod på papiret som kom fra sjeden.. Ikke mye. Ikke mørkt blod, mer lyserød. Har vært litt på papiret nå etterpå også. Syns jeg kan kjenne noen vage menssmerter... Det første jeg tenker er om jeg har noen form for kreft i underlivet, livmor eller noe!! Blir redd!! Hadde mensen for 14. dager siden, så det er jo ikke den. Har vel eggeløsning disse dager, men har aldri blødd når jeg har hatt EL før. Bruker ikke noen for for prevansjon. Hadde ubeskyttet sex for 5 dager siden, hvor gubben hoppet av i svingen.. Noen som har noen ide om hva dette kan være? Jeg er livredd for kreft
bettisen Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Selv om du ikke har hatt blødning ved el før, kan det likevel være en el blødning nå.. Du trenger ikke bekymre deg!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Skjønner at du er livredd for kreft, for jeg har aldri møtt noen som har uttrykt så mye angst for litt blod på papiret etter litt bommelom. Slapp av, pust dypt ut og inn. Fortsetter du å blø, med smerter, så tar du kontakt med fastlegen din og får en sjekk.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Kunne det ikke vært fra endetarmen? Helt sikkert ELblødning, da er du ekstra fruktbar nå!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Var ikke fra endetarmen. Får håpe det gir seg, og at det ikke var noe spesielt! Jeg er konstant redd for å få kreft :( HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Trenger ikke være mer enn et mini lite overfladis blodkar i skjeden som sprakk pga "nedpresset" da du trykket for å få ut avføringen. Prøv å ikke tenke det verste, det er som regel ikke det, vet du Jeg hadde en gang et sånt lite blodkar (eller minihemorroide??) som lå så langt frem at det først virket som om blodet kom fra skjeden - men det kom egentlig rett utenfor skjeden i fra.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 HI her... Har hatt flere småblødninger i dag også, og litt murring. Blør ikke som når jeg har mensen... Spørs om jeg må ta turen til lege.. Kjenner jeg er redd, for je frykter det verste!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2012 #9 Skrevet 5. oktober 2012 Enten blør du fordi du har eggløsning, eller så har du en liten festeblødning og er gravid. Er hvertfall det jeg tenker om dette.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #10 Skrevet 5. oktober 2012 Hmm... Festeblødning.. Når er det den evt sånn ca kommer i syklusen da? Noen dager etter befruktning??
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2012 #11 Skrevet 5. oktober 2012 Hos meg kom det omtrent på den tiden jeg skulle hatt mensen- dog noen dager før. En ukes tid eller så etter eggløsning, vil jeg tippe.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #12 Skrevet 5. oktober 2012 Da tviler jeg litt på om det er festeblødning, for jeg hadde eggløsning mandag/tirsdag, og jeg begynte med disse småblødningene på onsdagkveld...? Jeg får bare vente og se.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå