Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Litt i sjokktilstand her, det gikk på første forsøk. Timingen er perfekt, og jeg går nå rundt og er livredd for å miste for det er føles så usannsynlig at det skulle klaffe så bra. Men, et lite spørsmål. Det ser jo ut som om jeg er fire måneder på vei, fordi jeg er så oppblåst i magen. Den er i tillegg kjempehard så det er veldig ubehagelig. Er det noe å gjøre med det? Spørsmål nr. to. Jeg ER så trøtt. Kan nesten sovne stående. Sånn var det sist også. Jeg er ekstremt sliten og trøtt, og vet nesten ikke hvordan jeg skal overleve hverdagen. Men jeg er jo så tidlig på vei også, og har ikke lyst til å si noe til sjefen. Noe som hjelper her? På forhånd takk:-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 1. Unngå mat du blir verre av. Hvitløk og karve kan hjelpe for å få luften «til å gå». Aktivitet og masse vann pluss fiber hjelper mot hard avføring. Lactulose kan også hjelpe! 2. Trøttheten er bare å akseptere, fant jeg ut sist. Gratulerer!
Fashionista Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Gratulerer så mye, du har en unik og fantastisk reise foran deg! 1.) drikk mye vann og bruk løse gensere;) 2.) sov det du kan. Ikke vits å kjempe imot!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Tusen takk for svar og gratulasjoner:-) Løse gensere er jeg god på allerede, men ikke like god til å drikke vann, det skal jeg bli flinkere til. Samme med å legge meg tidlig egentlig...ser ut som om jeg bare må kaste inn håndkleet nå de første månedene, og innse at søvn er viktigere enn fritid på kveldene:-) Jeg må ihvertfall fungere på jobb, det er alt for tidlig å avsløre noe føler jeg. Takk igjen. HI
Mami_ Skrevet 4. oktober 2012 #8 Skrevet 4. oktober 2012 Gratulerer så mye Herlig med perfekt timing og klaff på første forsøk. 1. Lag deg smoothie til frokost med 2-3 ss linfrø i. Det får fart på fordøyelsen og både luft og hard mage kommer seg ut 2. Legg deg tidlig på kveldene. Vet det er kjipt, men de første 4 mnd la jeg meg kl 20-21 hver kveld. Ble bedre etterhvert Så får det heller være så som så med husarbeid og lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå