Gå til innhold

Hvilket prenvensjonsmiddel mistet du mensen av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mine fødsler så har mensen blitt fryktelig! Jeg blør mye mer og har veldig mye smerter. Derfor kunne jeg så gjerne tenkt meg noe jeg mister mensen av.

Skjønner at det ikke er garantert, men litt interessant å se hva dere mistet mensen av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral, kan anbefales.

Skrevet

p-piller av merket diane. Trodde jeg var gravid jeg...

Skrevet

Jeg satte inn hormonspiral, ble anbefalt det og legen sa jeg antagelig kom til å miste mensen. Har aldri hatt så ofte og uregelmessig mens jeg. Og har hatt den noen år nå

Skrevet

Cerazette, har ikke hatt mensen på rundt 2 år nå

Skrevet

P-sprøyte.... Men tok laaang tid å få den tilbake, så vær forberedt på det om du tenker på flere barn...

Skrevet

Cerazette her også. men hadde en lang periode med hyppige småblødninger før det ga seg helt.

Skrevet

Hormonspiral, funker helt perfekt for min del:)

Skrevet

Jeg har brent bort slimhinnene i livmoren og mistet da mensen.

Men blir da også steril selvfølgelig.

Skrevet

p-sprøyta, som jeg ikke var klar over da. Er nå ferdig og har fremdeles ikke fått mens. Og vi har jo planer om å begynne å prøve på en liten spire. Skulle ønske jeg visste om at jeg mistet mens før jeg tok den, så tenk godt over det først:-)

Skrevet
Cerazette, har ikke hatt mensen på rundt 2 år nå

Ja, jeg mistet mensen av p-sprøyta også.. tok den bare et par ganger og det tok ca 1,5 år før jeg fikk den tilbake når jeg slutta..

Skrevet

P-sprøyta. Da ble mensen helt borte hos meg.. Men jeg vil ikke anbefale den ;)

Skrevet

Hormonspiral! Vet ikke om jeg vil anbefale det eller ei egentlig.

Skrevet

P-stav. Cerazette funket ikke for min del.

Skrevet

P-stav :) Kjempefornøyd med den. Hadde mensen kanskje hver 4-5 mnd og det var bare halvparten så mye smerter og blødning som min vanlige mens. Absolutt til å leve med ;) Mensen kom tilbake mnd etter at jeg tok ut p-staven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...