Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hvordan blir det med arr da? Legger de snittet i det gamle arret, eller forskyves det noe? Hadde dere et pent arr fra forrige? Ble det verre etter de(t) påfølgende snitt? Mitt arr er skikkelig stygt med mye arrvev. Ser ikke helt for meg at de kan skjære i det. Eller kan de skjære det ut? Dvs ta bort arrvevet fra forrige?
It's all about me Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Hos meg skar de i det første arret. Ser knapt at de har tatt ut en baby på den måten, kunne ikke hatt finere arr.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 De skar i det første arret hos meg også. Arret ser nå veldig bra ut, og er kun en tynn stripe.
Gjest sandyBay1 Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 4 K.S her og snittet i samme arret hver gang :)Ikke noe stygt i det heletatt og legen min måtte lete etter snittet
Miamimom Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 2 snitt i samme arr, kjempefint, bare en liten tynn stripe. Ingen klumper, nedsatt følelse eller noen slike problemer :-) Synes knapt! Har en venninne som hadde masse arrvev, da tok de vertikalt snitt med barn 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå