Gå til innhold

Går så fort til jul nå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt og handle inn? har ikke det fordi jeg har en del og handle inn for,men må vel begynne :) Ønsker meg kun Kamera til Jul,ellers bare til babyen vår som kommer i Slutten av Januar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å tenke på det :) Min kommer forhåpentligvis 1 januar så har tenkt å bli ferdig med julegaver før den tid ;)

Tipser dere om nettbutikken til toys'r'us !!! MAsse gode tilbud der.

Skrevet

Ja......jul kan jeg ikke la vær å tenke på siden lille gutt har valgt termin dato 25 des!!:) ikke handlet noe enda for først skal vi flytte og så har jeg hele desember til å ikke gjøre noe annet enn å shoppe siden det er permisjonstid;)

Skrevet

Morro,men trenger leker til noen,er det ikke mye dyrt der også?

å så morro at babyen kommer 25 Des :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Vi har faktisk begynt sånt smått å handle julepresanger :)

For å prøve å ikke få,den utgiften i des. Pluss babyen som kommer i slutten på nov. Vet jo ikke hvordan formen er etter det og hvordan baby er.

Skrevet

Ja det er nok lurt da:) må begynne og kjøpe litt snart vel :)

Skrevet

Flyttet på søndag, så vil må nok bli ferdig med å pakke ut og ordne hjemme først. Men neste helg tror jeg nok at vi må begynne.

Har termin helt i begynnelsen på desember, så etter det blir det neppe tid, og jeg ser ikke helt for meg at jeg gidder så mye kjøpesenter og sånt stress de siste ukene før heller.

Skrevet

Jaa :-) godt i gang med julegaver. Syns det er så godt å fordele de utgiftene over flere måneder :-)

Skrevet

Er så og si ferdig med julegavene. Godt for alt som er gjort, og liker å kose meg med julegaveinnkjøp og innpakning uten noe stress. Regner med jegkommer til å ha det travelt nok og hele fokuset på jenta vår som jo da er rimelig nyfødt. Men hadde nok vært ferdig med julegavene nå selv om jeg ikke hadde vært gravid og.

Skrevet

Da er du flink :) har ikke begynt engang orker ikke tenke på det engang enda,men det kommer nok :) må jo starte snart :)

Skrevet

Jeg elsker å handle julegaver, og elsker stemningen som følger med. Derfor handler jeg ikke før i november, men jeg sparer hele året så jeg har litt penger å ta av når herligheten skal begynne.

Må ta meg selv litt i nakken for ikke å begynne allerede ;)

Skrevet

November er jo en grei tid og begynne eller helt slutten av Oktober :)

Skrevet

Morro,men trenger leker til noen,er det ikke mye dyrt der også?

å så morro at babyen kommer 25 Des :)

Håper han holder seg inni til 1 januar hvertfall! litt bedre enn å bli født midt i jula lissom......hadde han bare blitt unnfanget når vi begynte å prøve så hadde jeg hatt han nå;) ha ha

Skrevet

Ja det er jeg enig i :) men blir vel overtid hvis du er førstegangfødende :)

Skrevet

Jeg er andre gangs fødende og nr en kom 10 dager over tiden, men det er nesten 7år siden! Så håper han kommer over tiden han også og da håper jeg virkelig han kommer i januar og ikke 31des kl 23.50;) ha ha

Skrevet

Jeg har laget en liste... Så langt kom jeg hehe :) Men det blir litt gavekort-givning i år til besteforeldre og slikt, så kan de finne noe de vil bruke det på selv siden de nesten har alt. Tantebarn, fadderbarn og slikt får myke gaver siden jeg jobber i en klesbutikk med mye fint, og de setter pris på det også hehe... Så tror det blir lett. Termin 10/11 så har tenkt og handle noe på forhånd, så ikke alt blir i ammetåka hehe...

Skrevet

Jepp, her har vi begynt å handle inn julegaver:)

Handla endel lego på 40% salg til noen av barna, så har vi kjøpt noen klær på forskjellige salg i løpet av sommer'n til noen..

Er så deilig å ha desemberlønninga tilgjengelig til ekstrating som dukker opp, så her har vi alltid som mål og bli ferig med julegavene før desember;)

+ at jeg er gravid, og orker da ikke stress på butikken med en ettåring som blir utålmodig og for fulle butikker:)

Skrevet

Det forstår jeg :) er gravid,men tenkte og begynne i begynnelsen i November,da er det veldig koselig og handle synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...