Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Ok .. Mensen min har oppført seg helt merkelig i det siste! Frem til 17 august har jeg hatt mensen som normalt .. Pleier å få mensen rundt 20/21 pluss/minus, i august et par dager tidligere. Ok, ikke noe rart, sånt skjer. Så får jeg mensen igjen 3 september. Litt merkelig, tenker jeg .. Men så litt sånn på sparket reiste jeg på ferie med min kjære, og vi hadde masse deilig sex og jeg tenkte sånn, jaja .. Deilig at mensen ikke kom når den skulle likevel da! (For da hadde jeg jo hatt mensen den uka jeg var på tur!) .. I dag har jeg hatt mensmurringer og ganske vondt, det kom en "klump" med brunt og hvitt slim, og ingenting friskt blod. Har hatt en tampong der, men det har ikke kommet noe. Det er over to uker siden EL, er ganske sikker på at jeg hadde EL kvelden før jeg reiste, men jeg har jo funnet ut de siste ukene nå at kroppen er veldig merkelig også da .. Uansett. Det jeg bekymrer meg for nå er om "tissen min er syk" ? .. Brunt, slimete utflod, uregelmessig mens osv .. Den har liksom vært som en klokke i .. 14 (herremin så gammal jeg begynner å bli!) år .. Anyone? Brunt slim fra privaten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå