Flettfrid og lilleprins Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Mistet den, er sannsynligvis i huset. Noen som "ser" den?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 på kjøkkenet, enten på benken eller på bordet.
Gjest Ziva Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg kan lete etter din kodebrikke hvis du leter etter laderen til jaktradioen min
what a drittkjerring Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Mistet den, er sannsynligvis i huset. Noen som "ser" den? Din unge håpefulle har kastet den i do. Men fortvil ikke, har du mobil, har du kodebrikke. Sorry, måtte bare:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Mistet den, er sannsynligvis i huset. Noen som "ser" den? Din unge håpefulle har kastet den i do. Men fortvil ikke, har du mobil, har du kodebrikke. Sorry, måtte bare:) Bare hvis du har abonnement hos noen bestemte teleleverandører. Ellers synes jeg det det er dumt å be folk som "ser" om å finne kodebrikken som er borte. Kan de "se", så kan de vel se koden og overføre alle pengene på kontoen til seg selv? Jaja, du har deg selv å takke.
Flettfrid og lilleprins Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har ikke tele2 og hos dem får jeg ikke bruke mob. Har funnet den nå, ingen av dere hadde rett
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Lå den under en pute e.l eller evnt nedi en "sprekke" i sofaen?
Gjest @---;- Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har ikke tele2 og hos dem får jeg ikke bruke mob. Har funnet den nå, ingen av dere hadde rett Flott du har funnet den. Men, ok så har du IKKE tele2, en nettverkslevrandør som ikke gir bankid på mobil. Men, kanskje kan nettverkslevrandøren din ha det ;-) He, he, he :-D
Flettfrid og lilleprins Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2012 Oh, jeg HAR tele2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå