Chelseafan Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 elsker denne selv http://www.matprat.no/kos/koseoppskrifter/smoothie/
*Sammy* Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg bruker bare ferdig frossenfruktblanding og litt youghurtblanding i jeg. Prøv deg fram, jeg bruker ikke sukker i tillegg, men det kan du sikkert ha, og litt eplejuice ol om du vil ha den tynnere !!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg laget til lunch Men putter oppi det jeg har. Til tre glass brukte jeg ca. 3dl biola jordbær to bananer 50g bringebær 70g blåbær 200g ananas Nam nam!!
Topp 10. Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 En liten kaffekopp med mango, liten kaffekopp med bringebær, 1 porsjons yoghurt vanilje og en skvett eplejuice:) gjerne frosne bær.
Fuglemamma <3 Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 1 mango Ferskpresset ananasjuice ( fra bama) Frosne bringebær Litt revet ingefær ELLER: Mango Appelsinjuice Sitronmelisse
jente___ Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2012 Tusen takk, hørte noe om at man burde holde samme farge på frukten. Så ble litt usikker
ma(G)ma med to små :) Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg lager smoothie med youghurt naturell, litt vann og fryst tropisk fruktblanding fra Rema 1000. Den er helt fri for sukker, og er veldig god Ungene liker den også En annen som er veldig god, er melonyoughurt, fryste blåbær, banan og eventuelt litt sukker. Min søster lagde en deilig en i går, med vanlijeyoughurt, bjørkesøt (kan også bruke sukker), litt frokostjuice og frossen tropisk fruktblanding fra Mega.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå