Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Her vi bor har det ikke vært noen tilfeller enda, men det har vært i "nærheten" ( dvs mindre en 1t unna). Barna mine ferdes sjeldent alene, annet enn rundt huset her og vi bor litt utpå bygda å det skal litt til for at noen skal ferdes i nabolaget. Lurer på om jeg skal velge å skjerme barna mine for lokkemenn siden det kan skremme dem opp, men på den annen side så er det greit å ha tatt den samtalen. Hva gjør dere og hvordan har dere sagt det?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Har hatt den samtalen flere ganger med to jenter på 4 og 7 år.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Forklar ungene at de kun får lov til å snakke med mennesker de kjenner, og uansett hvem det er, så får de ikke sitte på med dem, så lenge det ikke er avklart med dere foreldre. Man kan jo aldri være 100% sikker, de barnesnapperne har jo familie og venner de også.. Bor du nær Biri? Gjør vi, og fikk gåsehud når jeg leste om gutten som er forsøkt lokket med der Fatter ikke hva som går gjennom hodet på slike mennesker!!
Kortslutning Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Jenta her er bare 3 år, men jeg har sånn smått begynt å si at hun ikke trenger å snakke med mennesker hun ikke kjenner. Men det er for tidlig å forklare enda, men kan jo smått prøve å ha litt fokus på det. Selv om jeg synes det er grusomt, så må man vel ha litt fokus på det etterhvert Jenta mi går ikke alene enda altså
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Forklar ungene at de kun får lov til å snakke med mennesker de kjenner, og uansett hvem det er, så får de ikke sitte på med dem, så lenge det ikke er avklart med dere foreldre. Man kan jo aldri være 100% sikker, de barnesnapperne har jo familie og venner de også.. Bor du nær Biri? Gjør vi, og fikk gåsehud når jeg leste om gutten som er forsøkt lokket med der Fatter ikke hva som går gjennom hodet på slike mennesker!! Har det vært et tilfelle på Biri også??? Det har jeg ikke fått med meg.. Bor på andre sia så jeg har fått med meg at det har skjedd både litt sørafor og østefor. Nei, huff dette er ikke ok...
Kortslutning Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Forklar ungene at de kun får lov til å snakke med mennesker de kjenner, og uansett hvem det er, så får de ikke sitte på med dem, så lenge det ikke er avklart med dere foreldre. Man kan jo aldri være 100% sikker, de barnesnapperne har jo familie og venner de også.. Bor du nær Biri? Gjør vi, og fikk gåsehud når jeg leste om gutten som er forsøkt lokket med der Fatter ikke hva som går gjennom hodet på slike mennesker!! Har det vært et tilfelle på Biri også??? Det har jeg ikke fått med meg.. Bor på andre sia så jeg har fått med meg at det har skjedd både litt sørafor og østefor. Nei, huff dette er ikke ok... Ja, dessverre har det vært på Biri også nå Pokker, det er så mye slikt om dagen Mister jo helt troen på menneskeheten
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Forklar ungene at de kun får lov til å snakke med mennesker de kjenner, og uansett hvem det er, så får de ikke sitte på med dem, så lenge det ikke er avklart med dere foreldre. Man kan jo aldri være 100% sikker, de barnesnapperne har jo familie og venner de også.. Bor du nær Biri? Gjør vi, og fikk gåsehud når jeg leste om gutten som er forsøkt lokket med der Fatter ikke hva som går gjennom hodet på slike mennesker!! Har det vært et tilfelle på Biri også??? Det har jeg ikke fått med meg.. Bor på andre sia så jeg har fått med meg at det har skjedd både litt sørafor og østefor. Nei, huff dette er ikke ok... Ja, er helt jævlig
Arna_Disa Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg lar ikke en Rosaria gå ut alene, men hun må jo det når hun blir eldre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå