Gå til innhold

Bruker mannen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

cardigan? Er det fint på menn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Min bruker <3 noen mer exklusive enn andre :)

Skrevet

Nei, det gjør han ikke. Og jeg synes det er positivt. Jeg liker litt mer "barske" menn. Gjerne med arbeidsbukse ;)

Men jeg synes det ser helt greit ut på andre menn, bare ikke helt det jeg ser etter :)

Skrevet

Nei. Men har en bror som gjør det.

Skrevet

Nei, det er ikke helt han. Han har en som henger ubrukt i skapet.

Skrevet

Ja, det gjør han. Og han er både barsk om mann :P Syntes det er fint.

Skrevet

Hehe, menn kan være barske om de bruker cardigan altså :) Jeg ser formuleringen min kan misforstås Men det jeg prøvde å få frem var at jeg liker klesstilen som er litt mer barskere:) Gjerne dongeribukse og en litt røff genser:)

Skrevet

ja, men bare når han skal pynte seg :)

Skrevet
Hehe, menn kan være barske om de bruker cardigan altså :) Jeg ser formuleringen min kan misforstås Men det jeg prøvde å få frem var at jeg liker klesstilen som er litt mer barskere:) Gjerne dongeribukse og en litt røff genser:)

Mannen min er både barsk og røff!

Hehe, neida, jeg skjønner hva du mener ;)

Skrevet

Niks, og det er jeg glad for! Han hadde overhodet ikke passet det!

Det kommer litt an på kroppsfasongen om menn passer det og noen blir litt feminine i det.. Og jeg liker ikke den metrofile stilen ;)

Skrevet

Mannen min har fått en i bursdagsgave hos søsteren sin, men vil ikke bruke den. Han mener det ikke er hans stil.

Skrevet

Innimellom. Jeg har kjøpt et par stykker til han, og jeg synes han er sexy i dem. Han er lang og slank, og jeg synes han ser veldig kledd ut i dem, hvis dere skjønner? :-) Han føler seg imidlertid ikke helt vel i det, sier han, så da er det klart det blir hengende mest i skapet.

Skrevet
Cardigan er gay.

Nei, det er ghey. Så gay at det blir ghey.

Skrevet

Ja, og han ser veldig godt ut i dem :-)

Skrevet

Han har brukt, men til gjengjeld er det hampbuksen jeg har ledd mest av, oransje vel å merke.

Skrevet

Cardigan er gay.

Enig!

Skrevet

Ja. Med skjorte under. Kjempefint!

Skrevet
Cardigan er gay.
Nei, det er ghey. Så gay at det blir ghey.

Hehe jeg leste cardigan er gøy helt til jeg så dette svaret og ikke forsto sammenhengen :P

Nei han gjør ikke det. Er ikke typen til det. Når han først har noe annet enn arbeidsklær har han jeans, t-shirt og collegegenser eller skjorte. Ja han trenger nye klær..

Skrevet

Nei. Det er heller ikke veldig maskulint, spør du meg. I samme kategori som dressmanns slimfit skjorter i lilla. Naturligvis finnes det noen veldig få som kler det, men det gjelder ikke min barske biker. ;)

Skrevet

Aldri om jeg har fått han til å bytta ut MC vesten med cardigan, og ikke hadde jeg ønska det heller !!!

Skrevet

Nei, synes overhodet ikke det er fint. Foretrekker t-skjortene og hettegenserne hans.

Skrevet

Bruker menn cardigan? :-O

Har faktisk på meg en cardigan i dag og sånn bortsett fra kjole/skjørt, så er det vel noe av det mest femi plagget som er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...