Gå til innhold

Breaking Dawn Part 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som gleder seg? Jeg gjør det,ble veldig skuffet av BD part 1,men synes Part 2 ser mye bedre ut :) Men favorittene mine vil alltid være New Moon og Eclipse. Stor fan av Team Jasper :). Liker ikke Edward,så liker ikke helt ending,mer Team Jacob :) selvom jeg liker Robert Pattinson mye bedre enn Taylor i det virkelige liv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg :) Heier også på team Jacob :)

Skrevet

Gleder meg! Mine favoritter blant de filmene er og forblir 1 og 2, bøkene er så mye bedre enn filmene. Skulle ønske Bella kunne fått både Edward og Jacob jeg, liker begge to;-)

Skrevet

Folme : Tror den blir veldig bra:) Jacob er best :)

Macherie : Synes 1 var utrolig kjedelig. New moon var bra :). Liker bøkene bedre spesielt Twilight,mye bedre i bok form. men favoritten er Eclipse der også, digger bare han jasper :). Hehe ho må jo bare være med en av de da dessverre

Skrevet
:D
Skrevet

Team Jacob! Er 32 og gleder meg som en liten unge til den kommer. Bøkene er best, men Taylor gjør filmen overlevbare;-)

Skrevet
:) Jacob er helt klart best ja :). Ja likte bøkene uten om siste :)
Skrevet

Synes den siste er den beste, etter del 1 måtte jeg hjem å lese resten av boka på nytt :-)

Skrevet

såpass ja, holdt på og kjede meg i hjel, leste vel til 200 sider eller noe,så ga jeg opp

Skrevet

Gleder meg kjempemye til den kommer ut, håper den er bedre enn Part 1, for jeg ble kjempeskuffa når jeg så den..

Har termin 18november, men jeg bare måå se Part 2 på kino, får bare håpe det klaffer ;P

Skrevet

Bra det Ikke bare er meg da, som ble sikkelig skuffet av part 1. Mest sannsynlig kommer vel babyen litt før eller etter terminen :) så får håpe litt ettepå da :)

Skrevet

hadde stoore forventinger til den filmen, men satt vel som ett eneste spørsmålstegn etterpå, skuffa :P

Har under hele svangerskapet følt at h*n kommer før jeg da, så blir spennende og se :P

Skrevet

Jeg også, så kjedelig,eneste jeg synes var bra,var da Bella tenkte tilbake og babyen kom til :) ille søt,men ellers så kjedelig.

Ja blir jo det :) Venninnen min fikk sønnen sin 12 dager før termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...