Gå til innhold

Rasende på mannen, men han har bursdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndagen ryddet og vasket jeg leiligheten slik den var strøken, blei syk mandag og har holdt sengen siden. Stod opp idag tidlig fordi jeg endelig hadde sluttet å spy, og tenkte jeg skulle bake en kake til mannen min siden han har bursdag idag.

Men gjett hva som møtte meg, et rot uten dimensjoner. Har så lyst å klikke på han når han kommer hjem, men føler det blir helt feil siden han har bursdag..ARGH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er irritert, men du bør bare bite det i deg, er ikke noe koselig med dårlig stemning i bursdag :)

Skrevet

Han og? Bursdag i dag jeg også :)

Skjønner deg godt, men overse denne gangen.

Skrevet

bor i leilighet å har ikke sett deg rundt på 3 dager?? har dere barn? kanskje mannen din er litt irritert på deg og... greit nok at du er syk, men du er vel ikke døende..

Skrevet

bor i leilighet å har ikke sett deg rundt på 3 dager?? har dere barn? kanskje mannen din er litt irritert på deg og... greit nok at du er syk, men du er vel ikke døende..

Er man spysjuk så er man så godt som døende;-)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Selvsagt er det Hi som er urimelig! Tenk å ha den frekkhet å legge seg syk i hele tre dager!!! Og i tillegg forvente at gubben faktisk takler å holde heimen gående.

Noen kvinnfolk kjenner ikke sin plass altså :P

Skrevet

Har hatt omgangssyken, så har kun vært på kontor/gjesterom og på badet. Har prøvd å unngå å smitte de andre i familien ved å holde meg for meg selv.

Får vell bare bite i det sure eple når han kommer hjem, men kake blir det ikke for jeg har brukt all tiden på å rydde og vaske!

HI

Skrevet (endret)

Nei det normale her ville vel være å kreke seg ut av senga for å gjøre husarbeid, som den husmoren man er?

Endret av Mentha
Skrevet

Overse det i dag, ta det opp i morgen med ett smil og hør om dere kan ta ett skippertak sammen. :-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Dib/Bim- dame på sitt beste du ja ;) Dama har/har hatt spysyken, og måtte holde senga pga det, men så klart er det HENNES feil, siden hun har vært på soverommet i 3 dager, og ikke passet på at mannfolket faktisk gidder å rydde/vaske etter seg.. Hehehe, unskyld at jeg ler MEN!

HI: Bit i det sure eple i dag, så får straffa hans være at han ikke får noen kake i dag.. Om han hinter ved å spøre hva du har gjort i dag, så er det jo bare å si det som det er; vasket.

Skrevet

Sånn ser det ut i heimen her også etter jeg har vært syk et par dager. Hvor ble det av husmorvikarene?

Skrevet

Jeg hadde laget kaken og droppet vaskingen tror jeg. Evt. satt ham i arbeid mens jeg bakte kake.

Men er enig i at bursdagen ikke er dagen for sånne diskusjoner.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg hadde neppe bakt kake til en slabbedask som ikke engang evner å rydde opp og holde kåken i nogenlunde grei stand, også når kona er syk. Så lenge han har to armer og to ben så burde en voksen mann klare det.

Lager forresten han kake til deg når du har bursdag?

Skrevet

Så mannen er ute av stand til å rydde opp etter seg, og det er helt greit, mens HI ikke får lov til å være spysjuk. Virkelig?

Skrevet

Her hadde han fått gjennomgå, bursdag eller ei. Er vel nettopp pga. at han har bursdag det er ekstra idiotisk å slippe en bombe i huset.

Skrevet

Det er hans bursdag, så det er verst for han at det ikke ser ut i huset og ikke blir noen kake. Hadde ikke brukt dagen på å rydde opp etter ham i hvert fall...

Skrevet

Jeg kjøpte en kake på butikken jeg, og vart egentlig blid igjen når jeg var ferdig å rydde :)

Og, ja, han pleier å lage kake til meg når jeg har bursdag...

Skrevet

Hadde sendt en mld til mannen med beskjed om å huske å kjøpe kake på vei hjem :P Og brukt tiden på å rydde og vaske, og etterpå slappe av. Jeg er ihvertfall rimelig redusert etter omgangssyken...

Skrevet

Hadde vel også bare sendt en sms ala: "husk å kjøp en kake før du kommer hjem i dag, jeg rekker ikke bake fordi huset ser helt bomba ut :( "

Hadde vært nok til å gi han dårlig samvittighet, og det hadde endt opp med at han rydda og vasket huset selv etter at han kom hjem med kaka :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...