Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Tenkte at jeg og sønnen min skulle dra på Karpe Diem konsert i mars i Spektrum. Vi er fan begge to Kommer selvfølgelig for å sørge for ordentlige ørepropper.
It's all about me Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Så lenge dere ikke står i trengselen midt foran scenen kan jeg ikke se noe problem. Blir sikkert stas for han
Chelseafan Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Synes han er for ung,men du må gjøre som du synes er best
Lisjtuppa Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg synes det er greit, så lenge man holder seg litt lengre bak. Kan være mye press langt framme på konserter. Kos dere!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Det hørtes veldig gøy og koselig ut Kos dere.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Vi kommer ikke til å stille oss langt foran nei, det er fort gjort at det blir litt press og trangt da. Må enten stille oss litt bak, eller bestille sitteplasser. Tror det kan bli koselig, og veldig gøy for han og se forbildene sine live også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå