Gå til innhold

Hvorfor i HELVETE må kvinner alltid LIDE???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt kraftige menssmerter og PMS. Denne gangen føles det som om jeg dør.

Heldigvis er ikke min datter hjemme nå, jeg håper at mormor kan hente i barnehagen også.

Første dag med blødning er så ille at jeg er helt desorientert. En uke før blødning blir jeg sensitiv for alt. Gråter og ler lett, men blir også lett sint. Før jeg fikk barn hadde jeg smerter allerede 3-4 dager før mensen kom, men nå slipper jeg TAKK GUD det.

Er så forbannet på verden akkurat nå, skulle gitt MYE for å være mann akkurat nå! Slippe månedlig diare, smerter og pms.

åååååååååååH!

Og i tillegg må VI KVINNER bruke prevensjon, og det er jo ALLTID vårt ansvar å fikse med prevensjon. Helvetes ubrukelige menn som lever som idioter hele sitt liv.

Jeg tåler ikke hormonene i p-piller og plaster, og jeg har ikke styrke nok til å prøve noe annet. Mennene i mitt liv får faen selv fikse med prevensjon om de skal ha sex. JEG SETTER ANSVARET På DEM. VI KVINNER SLITER ALLERDE NOK! JEG ER LEI!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kald klut på pannen, isboks og skje i fanget, pledd og teite tv-serier er hva du trenger nå, kjære...

Skrevet

Sender deg en stor klem :)

Har det akkurat sånn hver måned selv. Håper mannen din er forståelsesfull for deg (hvis du har en).

Ellers har jeg nok ingen råd til deg men vit at vi er mange som har det sånn.

Eneste er at du kanskje burde vært sett på av gynekolog, om det kan være en grad av endometriose.

Skrevet

Uff.... Eneste som hjelper på meg er sjokolade. Masse sjokolade!! Og paracet. Nå er det ikke så ille som deg da men..

Uansett.. Stor trøsteklem til deg!

Skrevet

Tusen takk dere! Herlig at dere forstår. Mine nære venninner forstår ikke dette, og min mor bare rynker på nesa og ber meg skjerpe meg.

Men smertene er virkelig onde! Det gjør veldig vondt. Har ingen mann, og jeg vet ikke om en ville holdt ut med meg disse dagene uansett:-P

Må fylle på sjokoladelageret. Spiser kun mørk sjokolade, og synes de har bedre effekt enn melkesjokolade. Sukker må unngås for å ikke få større smerter. Fysisk aktivitet synes jeg ikke hjelper, kun pledd, pracet, sjokolade og TV.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...