Gå til innhold

Hva har dere dilla på for tiden?


LillePersille<3

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være morsomt å høre hva marsjentene har dilla på?

Her går det i all slags frukt, nå er det ananas, nektariner og klementiner som går ned på høykant:p er vel mye sukker i det, men er så godt:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ingenting ennå, men jeg spiser vanligvis ikke brød frivillig. Nå spiser jeg mange brødskiver daglig - med leverpostei og slangeagurk. Det er såååååååå godt!!! Haha, mulig jeg har litt jernmangel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke dilla på noe, men spiser en annen type met enn til vanlig. Mye yoghurt og epler. Passer på å spise alsidig, så jeg ikke skal få dilla på noe. Håper jeg kommer i bedre form snart, for jeg eier ikke matlyst. Har gått ned 2 kg på 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her spises det tomater, små deilige tomater. Har også dilla på van med sitron smak og appelsinjuice :-) antidille er kjøttdeig, har ikke kunnet steke eller spise det på 9 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe vann med sitron, sjokolade ( hvilken som helst egentlig) epler, druer og vann melonen mm. ( siste er vel ikke fult så god lenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Appelsiner, klementiner, appelsinjuice , appelsinsaft og lys med appelsinduft. Herregud det kommer vel ut en appelsin her til slutt forsetter det sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt dilla, men jeg synes brødskive med fikensyletøy og brunost på er digg. Men klarer fint å variere hva jeg spiser, så ikke noe som jeg MÅ ha enda. Forrige gang fikk jeg dilla på saftis de sist 3-4 mnd. Det MÅTTE jeg ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vet ikke om det er en dille, men tenker mye på sandwich is:-P Har spist en pakke med pepperkakevarianten den siste uka så klarte å styre meg fra å kjøpe en ny pakke i dag...:-P

Har veldig lyst på den med jordbæris da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst på en spesiell ting, men får utrolig lyst på alt jeg hører og leser om! Slik som nå bare MÅ jeg ha sandwich is! Men er kaldt ute, så kanskje tanken forsvinner før jeg kommer meg ut. Eller kanskje samboer kan kjøpe til meg? ;)

 

Ellers kan jeg gå forbi en kinaresturant, og da må jeg ha kinamat til middag.. Og når jeg tenker på det nå hørtes det utrolig godt ut :P Så har på en måte dilla på alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en ny dille ,lukten av pepperkaker, OMG det lukter bare helt vidunderlig, helt til jeg puttet en i munnen, æsj æsj det smakte ikke så godt som det luktet. Så fremover mot jul skal jeg bare lukte på pepperkakeboksen :-) har også kjøpt lys med pepperkakeduft :-)

Endret av L&L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...